בהחלטה תדמיתית מפתיעה ולא שגרתית, מותג הטיפוח הבינלאומי LIERAC PARIS בחר בכוכבת הרשת והיזמית אדל בספלוב כפרזנטורית המובילה שלו בישראל. בספלוב, שמתחזקת עמוד אינסטגרם עם למעלה מחצי מיליון עוקבים, תככב בקמפיין גדול להשקת סדרה חדשה של מוצרי הגנה מהשמש בהשקעה של כמיליון שקלים.
הקמפיין הראשון לסדרת השמש יכלול שלטי חוצות, פרסומות ברדיו ובדיגיטל, קידום בעמוד האינסטגרם של בספלוב וגם שיווק אצל מומחי היופי של המותג. במסגרת שיתוף פעולה ייחודי, בספלוב אף תשיק מוצר חדש במיתוג המשלב את שמה - "LIERAC X ADEL" - של תכשיר לאחר שיזוף לשימור גוון העור.
הסדרה החדשה של LIERAC כוללת קרמי הגנה גבוהים להעמקת השיזוף, סטיק הגנה לפנים, שמן הגנה לגוף ומגוון מוצרי גוף לטיפול בצלוליט, חיטוב, הזנה ויובש. לדברי בספלוב: "כחובבת שיזוף אני גאה להביא סדרה איכותית זו לישראל דרך ליראק."
"הצלחנו ליצור תקדים בישראל עם בספלוב בזכות הצלחתה ברשתות שהובילה למכירת עשרות אלפי מוצרינו בשנים האחרונות," אמרה ברברה למפל, המנכ"לית של ליראק ישראל. ליראק היא חברת טיפוח צרפתית וותיקה שנוסדה ב-1975 על ידי ד"ר קאריל, רוקח יהודי, והיא מדורגת כמובילה עולמית בתחומי הדרמו-אסתטיקה והרפואה הגנרטיבית.
הבחירה בבספלוב הצעירה כשגרירה מוכיחה שהמותג הצרפתי המסורתי משדר מודרניות ונגישות לקהל הישראלי המצוי והרגיש לטרנדים. עם קמפיין הסנונית הראשון, LIERAC PARIS צפויה ליצור שילוב מנצח בין חדשנות לבין מסורת, חוכמה עתיקה לנעורים מקפיצים.