טליה עובדיה, הפנים המוכרות מ"האח הגדול" כבשה את הרשתות החברתיות עם יותר מ-380 אלף עוקבים, ועכשיו היא מפתיעה שוב. הפעם, היא לא מסתפקת בלהיות אושיית רשת, אלא פורצת לעולם הביוטי עם מותג טיפוח שיער חדשני בשם Crinière.

"המטרה שליוותה אותי בכל התהליך הארוך הזה," מספרת עובדיה בחיוך, "היא שבפעם הראשונה יקנו כי המלצתי, ובפעם השנייה יחזרו לקנות כי המוצר באמת עובד. זה אולי בין המוצרים היחידים בשוק שעובדים בצורה כזו - ואת זה אני אומרת בתור צרכנית."

מטראומה אישית למותג מקצועי

הסיפור מאחורי Crinière מתחיל בכיתה ז', כשעובדיה חוותה טראומה של ממש בעקבות החלקת שיער שהסתיימה בנזק חמור. "ההחלקה קרעה לי את השיער," היא משחזרת. "משם התחלתי מסע ארוך של שיקום ולמידה על סיב השערה". מסע זה הוביל את עובדיה לחקור את עולם מוצרי השיער לעומק, להפוך ל"לקוחה המושלמת" של כל מוצר טיפוח אפשרי, בארץ ובחו"ל, ולצבור ידע נרחב על חומרים פעילים וטכנולוגיות שיער מתקדמות.

טליה עובדיה  (צילום: עידן כהן)
טליה עובדיה (צילום: עידן כהן)

התוצאה היא סדרת מוצרים מקצועיים המבוססים על נוסחה ייחודית, המותאמת במיוחד לשיער הישראלי ולאקלים המקומי. הטכנולוגיה החדשנית מזהה נזקי שיער ומעניקה אפקט שיקום אינטנסיבי. רכיב הדגל של המותג הוא קומפלקס חומצה היאלרונית מזוקקת בריכוז של 2% - פי 200 מהריכוז הנפוץ במוצרים דומים בשוק. "החומצה חודרת לסיב השערה, מושכת לחות לתוך הקשקשת ונועלת אותה בפנים," מסבירה עובדיה. "זה נותן אפקט מיידי של ברק, חיוניות וגמישות כבר מהשימוש הראשון."

אבל עובדיה לא הסתפקה בפיתוח המוצר. לפני ההשקה, היא ביצעה מהלך ייחודי: חילקה את המוצרים ל-7 מעוקבותיה וביקשה מהן לתעד את השימוש ולתת משוב. "התגובות היו מעבר למה שציפיתי," היא מספרת בהתרגשות. "כל הנסייניות הרעיפו מחמאות באופן שגרם לכולנו להחסיר פעימה".

המותג crinière  (צילום: רן יחזקאל)
המותג crinière (צילום: רן יחזקאל)

יותר מעוד מותג טיפוח

Crinière אינו רק עוד מותג טיפוח. עובדיה מדגישה את הערכים הפטריוטיים שמאחוריו: "חשוב לי לייצר במפעל כחול-לבן שמשווק את מוצריו גם לחו"ל". בנוסף, היא מתחייבת לתרום מעשר מרווחי המותג, ממשיכה את מסורת הנתינה שהחלה עם זכייתה במיליון השקלים ב"האח הגדול".

בשלב הראשון, Crinière מציע שלושה מוצרים במחירי השקה מיוחדים לשלושה ימים בלבד: ספריי מגן חום (139 שקל), מסכה לשיער (139 שקל), ושמפו (199 שקל). המוצרים זמינים לרכישה באתר האונליין הרשמי של המותג.