אם יש משהו שאנחנו אוהבות יותר מלצרוך את התוכן המרתק של ליבר בלילתי, זה לצפות בפיד האינסטגרם הנוצץ שלה. והפעם, נסיכת הרשתות החברתיות לא אכזבה כשהפכה למוקד תשומת הלב בחתונת אחיה, בשמלה מרהיבה שעיצבה אמה, מעצבת השמלות המפורסמת ברטה. השמלה השקופה, המעוטרת בפרחים וקריסטלים, שילבה בין הסגנון הנועז והסקסי האופייני לליבר לבין מראה עדין ופייתי המתאים להריונה המתקדם.

שמלת החלומות
״רצינו ליצור משהו שהוא מאוד משי, אבל עדיין סקסי ועדיין אני״, מספרת לנו ליבר על תהליך העיצוב. "ניסינו לעבוד עם סגנון שמשקף את הסטייל שלי." השמלה, בגוון תכלת פסטלי, מעוטרת בפרחים ומשובצת בקריסטלים, יוצרת אפקט קסום שליבר מתלהבת ממנו: "ממש אהבתי את הצבע הזה כי יש בו משהו נורא נורא פייתי כזה, וקלאסי ועדין וזה ממש הסגנון שאני אוהבת על נשים בהריון."

מחשופים ייחודיים
ליבר, הידועה באהבתה למחשופים מעניינים וגזרות ייחודיות, מדגישה: "אני ממש אוהבת שיש כזה סקין בחוץ ואני אוהבת מחשופים מעניינים. תמיד כאילו הגזרות שאני בוחרת הן גזרות קצת יותר עם איזה קטע שונה." השמלה כללה כתפיות קשירה מיוחדות וגב עמוק, המשלבים בין חשיפה לאלגנטיות.

שיתוף פעולה אם-בת מנצח
ברטה, אמה של ליבר ומעצבת השמלה, הובילה את תהליך העיצוב. "סמכתי עליה בעיניים עצומות," מספרת ליבר. "בכל פעם שהיא הוסיפה או שינתה משהו, זה היה הדבר המדויק. מי מבינה בגוף נשי יותר ממנה?" ליבר מוסיפה בהתרגשות: "חד משמעית אמא שלי הובילה את הדבר הזה וסמכתי עליה בעיניים עצומות בכל פעם שהיא הוסיפה פה משהו או שהיא שינתה משהו."

תוספת אחרונה - השכמייה
ברגע האחרון, הוחלט להוסיף שכמייה תואמת לשמלה. ליבר מסבירה: "זו הייתה תוספת שגם כזה באמת יהיה קצת יותר לבוש כי כולנו צעדנו לחופה וזו הייתה חופה דתית." היא מוסיפה בהתלהבות: "החלטנו להוסיף באמת את הקפוצ'ון הזה, שהוא גם נתן מראה סופר פייתי גם שזה היה כאילו משהו שבעיניי זה הכי היי פשן."

אקססוריז משלימים
להשלמת המראה, ליבר בחרה בנעליים של המותג היוקרתי Aquazzura. היא מתארת את המראה הסופי בגאווה: "אחר כך הורדתי ונשארתי עם השמלה. היה לה כתפיות קשירה מגניבות כאלה וגב עמוק עמוק עמוק. היא הייתה שקופה כולה עם תחרה, לא תחרה בדיוק, זה שמלה מעוטרת בפרחים ומשובצת בקריסטלים."

ליבר בלילתי (צילום: פיפל פוטוגרפי)
ליבר בלילתי (צילום: פיפל פוטוגרפי)

שמלתה של ליבר בלילתי בחתונת אחיה מהווה דוגמה מושלמת לשילוב בין מסורת למודרניות, בין סקסיות לעדינות, ובין אופנה גבוהה לסטייל אישי. היא מדגימה כיצד ניתן לשמור על ייחודיות וסטייל גם בתקופת ההיריון, ומציגה את כישרונה של משפחת בלילתי בעולם האופנה והעיצוב. ואנחנו? נמשיך לעקוב בהתרגשות אחר הפיד המרהיב שלה, מחכות לראות איזה לוק קסום היא תפתיע אותנו בו בפעם הבאה.