דמי מור הוכיחה שוב מדוע היא נחשבת לאחת הנשים המסוגננות בהוליווד, כשהגיעה לבכורת סרטה החדש "The Substance" בלוס אנג'לס ביום שני האחרון. השחקנית בת ה-61 בחרה בשמלה שחורה-אדומה מרהיבה שהדגישה את גזרתה המושלמת והותירה את כל הנוכחים פעורי פה.

דמי מור (צילום: Jon Kopaloff/Getty images)
דמי מור (צילום: Jon Kopaloff/Getty images)

השמלה המתוחכמת הייתה ללא כתפיות והגיעה עד לרצפה, עם דוגמה שהזכירה ויטראז' וברמזים לעיצובים פרחוניים. הבד נצמד לגופה של מור בצורה מחמיאה, מדגיש את קווי המתאר המרשימים שלה. שיערה הכהה והארוך של מור הונח בגלים עדינים שהגיעו עד לאמצע גבה, מוסיף נופך רומנטי ורך למראה כולו.

דמי מור (צילום: Jon Kopaloff/Getty images)
דמי מור (צילום: Jon Kopaloff/Getty images)

אך מור לא הייתה הכוכבת היחידה על השטיח האדום. שלוש בנותיה - רומר (36), סקאוט (33) וטאלולה (30) - הצטרפו אליה והפגינו סטייל מרשים משל עצמן. רומר, הבכורה, בחרה בשמלה שחורה ארוכה עם רצועות אופקיות על זרועותיה העליונות וקו צוואר ייחודי שהדגיש את שרשרת היהלומים שענדה. היא השלימה את המראה עם עגילי חישוק משובצים ופירסינג באף.

סקאוט, הבת האמצעית, משכה תשומת לב רבה בשמלה חומה שקופה למחצה עם כיווצים במותניים. היא בחרה ללכת ללא חזייה בשמלה החושפנית, שכללה מחשוף עמוק ובלתי רגיל. מעל השמלה, סקאוט עטתה גלימה תואמת שנפרשה מאחוריה בדרמטיות. שיערה הארוך הגיע כמעט עד מותניה.

טאלולה, הצעירה מבין השלוש, בחרה בשמלת מיני ללא כתפיות והופיעה לצד בן זוגה, ג'סטין אסי. שיערה האדום הבוהק של טאלולה השתלב היטב עם הצעיף הבורדו שענד בן זוגה סביב צווארו.

"The Substance", סרט האימה הגופני החדש של מור, מציג אותה בתפקיד מדריכת אירובי טלוויזיונית שמגלה סרום סודי המאפשר לה ליצור גרסה צעירה יותר של עצמה (בגילומה של מרגרט קוואלי). אך כצפוי בז'אנר זה, הניסיון לחיות בגוף צעיר יותר מוביל לתוצאות מטרידות ובלתי צפויות, במיוחד כאשר דמותה של מור לוקחת יותר מדי מהחומר בתקווה לחיות בגוף הצעיר לטווח ארוך.

למרות שהסרט עוסק בפחד מהזדקנות, מור עצמה נראתה צעירה ורעננה בהרבה מגילה האמיתי, מוכיחה כי היופי והביטחון העצמי אינם תלויי גיל. נוכחותן של בנותיה לצידה הדגישה עוד יותר את הקסם הבין-דורי של משפחת מור-וויליס המפורסמת.

בהמשך הערב, מור נצפתה מצטלמת עם הסטייליסט שלה, בראד גורסקי, במסיבה שלאחר הבכורה. האירוע כולו משך אליו כוכבים רבים, כולל מרגרט קוואלי, שותפתה של מור לסרט. אך אין ספק כי דמי מור, יחד עם בנותיה, היו מוקד תשומת הלב של הערב, מוכיחות כי סטייל, אלגנטיות וכריזמה הם תכונות שעוברות במשפחה - ושהגיל הוא אכן רק מספר כשמדובר ביופי אמיתי.