שבוע האופנה במילאנו תמיד מביא איתו הפתעות, אבל השנה הוא הגיע עם טוויסט ישראלי מפתיע במיוחד. בזמן שכל העיניים היו נשואות לדיוויד בקהאם המרשים ולאנה ווינטור האייקונית בשורה הראשונה של תצוגת BOSS, הייתה זו דווקא נטע אלחמיסטר שהוזמנה לתצוגה מטעם פקטורי 54 וללא ספק גנבה את ההצגה בהופעה בלתי נשכחת, כמו שהיא רגילה. הדוגמנית והיזמית הישראלית, שרק לאחרונה הודיעה על הריונה השני, הראתה לכולם איך עושים את זה בסטייל בינלאומי.

נטע אלחמיסטר ודיוויד בקהאם (צילום: יחצ)
נטע אלחמיסטר ודיוויד בקהאם (צילום: יחצ)

תצוגת האופנה של BOSS לקיץ 2025 הייתה אירוע רב כוכבים, אבל הכוכבת האמיתית שלנו הייתה ללא ספק נטע אלחמיסטר. הדוגמנית ואשת העסקים בת ה-30, שנמצאת בתחילת הריונה השני, הוזמנה על ידי בית האופנה להיות חלק מהאירוע היוקרתי. בהופעה מרשימה, היא הוכיחה שהריון לא חייב לעצור את הסטייל.

אנה ווינטור ודיוויד בקהאם (צילום: GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images)
אנה ווינטור ודיוויד בקהאם (צילום: GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images)

באותו אירוע, נראו גם דיוויד בקהאם ואנה ווינטור. בקהאם, שהגיע להשיק את שיתוף הפעולה שלו עם BOSS, הקפיד על מראה מחויט בחליפה כחולה כהה וסוודר גולף תואם. ווינטור, כתמיד, הייתה אייקון אופנתי בעצמה עם מעיל עור אדום-יין ארוך ומשקפי השמש המזוהים שלה מבית שאנל.

התצוגה עצמה הייתה מפגן של יוקרה שקטה, עם דגש על פריטים מחויטים ועל-זמניים. הקולקציה הציגה לוקים קלאסיים ואלגנטיים, המשלבים בין נוחות לסטייל - בדיוק מה שאלחמיסטר מייצגת בסצנת האופנה הישראלית.

ההופעה של אלחמיסטר באירוע לצד שמות גדולים כמו בקהאם וווינטור מחזקת את מעמדה בזירה הבינלאומית. היא בהחלט הוכיחה שישראל יכולה להתגאות באייקון אופנה משלה, שמסוגלת לעמוד בשורה אחת עם הגדולים ביותר בתעשייה.

נטע אלחמיסטר (צילום: אינסטגרם)
נטע אלחמיסטר (צילום: אינסטגרם)

לסיום, אי אפשר שלא להזכיר את הקשר המיוחד בין בקהאם לעולם האופנה. ויקטוריה בקהאם, אשתו של דיוויד ומעצבת אופנה מצליחה בזכות עצמה, חשפה לאחרונה סיפור מתוק על תחילת הקשר ביניהם. מסתבר שדיוויד קנה חליפת פראדה חדשה רק כדי להרשים אותה בדייט הראשון שלהם, אחרי ששמע שהיא אוהבת מותגי יוקרה. נראה שהאהבה לאופנה היא חלק בלתי נפרד מהזוגיות שלהם - ואולי גם מההצלחה הבינלאומית של אלחמיסטר.