דנה פרידר, הכוכבת הרב-תחומית שכבשה את לבנו על המסך ועל הבמה, מוכיחה שוב שאין גבול ליכולותיה. הפעם, היא צועדת בביטחון אל עולם האופנה עם השקת המותג החדש שלה, FREEDÈR. זהו לא סתם עוד מותג אופנה; זוהי הצהרה אישית של פרידר, המשלבת את אהבתה לריקוד, ספורט ואופנה לכדי קולקציה ייחודית שמדברת אל הדור הצעיר והדינמי של ימינו. "שנים של ריקוד, ספורט וכל פעילות אפשרית הובילו למותג שמחבר את עולמות הריקוד, הכדורסל והילדות שלי בניינטיז עם הסטייל של היום," מספרת פרידר בהתרגשות.

דנה פרידר ל-FREEDÈR (צילום: שי פרנקו)
דנה פרידר ל-FREEDÈR (צילום: שי פרנקו)

FREEDÈR אינו רק שם מותג; הוא מסמל את החופש והנוחות שפרידר מאמינה שכל אישה צריכה להרגיש בבגדיה. הקולקציה, שתימכר באופן בלעדי באונליין, מציעה מגוון פריטים המשלבים אופנת ספורט קז'ואל עם נגיעות של אופנת רחוב, ריקוד וכדורסל. מחולצות אוברסייז ועד מכנסי כדורסל בעיצוב נשי, כל פריט מספר סיפור של נוחות, סטייל וביטחון עצמי. "כילדה שאהבה כדורסל, שירה וריקוד, האהבה שלי לבגדי קז'ואל נוחים מגיעה מהבית," מסבירה פרידר. "רציתי ליצור קולקציה שמשלבת את כל העולמות האלה - בגדים שאפשר לרקוד איתם, לשחק כדורסל, או פשוט לצאת לקפה עם חברים."

דנה פרידר ל-FREEDÈR (צילום: שי פרנקו)
דנה פרידר ל-FREEDÈR (צילום: שי פרנקו)

אחד הדברים המרשימים ב-FREEDÈR הוא המחויבות לייצור מקומי. כל פריט בקולקציה מיוצר בישראל, תוך שימוש בבדים איכותיים מהיצרנים המובילים בארץ. זוהי לא רק הצהרה אופנתית, אלא גם ערכית - תמיכה בתעשייה המקומית ובאיכות ללא פשרות. פרידר, שתמיד הרגישה בנוח לעבוד בקבוצה, מדגישה את חשיבות הצוות בהקמת המותג. "רעיונות והשראות זה טוב ויפה, אבל להביא את הדבר לכדי מציאות זאת העבודה האמיתית, וזה משהו שאפשר לעשות רק בצוות," היא אומרת.

FREEDÈR (צילום: שי פרנקו)
FREEDÈR (צילום: שי פרנקו)

הקולקציה של FREEDÈR מציעה מגוון רחב של פריטים נועזים ומחמיאים: חולצות אוברסייז עשויות 100% כותנה, מכנסי כדורסל מבדי רשת בעיצוב נשי, בגדי אקטיב בעיצוב חדשני וטרנינגים רחבים מבדים המתאימים לאקלים הישראלי. לצד הבגדים, המותג מציע אקססוריז להשלמת הלוק: כובעי קסקט, חותלות, גרביים וסרטי ראש. עם טווח מידות מ-XS עד XL ומחירים הנעים בין 80 ₪ ל-520 ₪, המותג מבטיח נגישות לקהל רחב.

FREEDÈR (צילום: שי פרנקו)
FREEDÈR (צילום: שי פרנקו)

לקראת ההשקה הרשמית ב-20 בספטמבר, ההתרגשות באוויר מורגשת. פרידר, שהשקיעה חודשים של עבודה קדחתנית בפיתוח הקולקציה, מוכנה להציג לעולם את החזון האופנתי שלה. "מצאתי את עצמי יוצאת לעבודה קדחתנית להקמת המותג. בחצי שנה האחרונה ביליתי במחסני בדים, עם תדמיתנים שגוזרים את הוויז'ן שלי לגזרות, פיתוחים, שינויים, הדמיות, פגישות, דיגיטל שיווק וסושיאל כדי להגשים את החלום שלי בצורה המדויקת ביותר," היא משתפת.

דנה פרידר ל-FREEDÈR (צילום: שי פרנקו)
דנה פרידר ל-FREEDÈR (צילום: שי פרנקו)

עם השקת FREEDÈR, דנה פרידר לא רק מרחיבה את הרזומה המרשים שלה; היא מסמנת את תחילתו של פרק חדש ומרגש בתעשיית האופנה הישראלית. FREEDÈR אינו רק מותג אופנה; זוהי הצהרה על חופש, נוחות וסטייל - ערכים שפרידר מאמינה בהם בכל ליבה. נותר רק לחכות ולראות כיצד הקהל הישראלי יקבל את המותג החדש והנועז הזה.