מדונה, בגיל 66, ממשיכה להוכיח שהיא עדיין מלכת הפופ והאופנה ללא עוררין. השבוע, הזמרת האגדית הפגינה נוכחות בלתי נשכחת בשבוע האופנה במילאנו, כשהיא מושכת את כל המבטים בזכות מראה צעיר ורענן להפליא ורגליים שלא מפסיקות להדהים. בין הופעות מרהיבות בשורה הראשונה לצד סלבס על, ועד לסצנת עזיבה דרמטית בשדה התעופה - מדונה הוכיחה שוב מדוע היא עדיין הכוכבת הבלתי מעורערת של עולם הבידור והאופנה, גם בעשור השביעי לחייה.

מדונה מתייצבת לצד ישראל: "לראות ילדים נרצחים ברחובות זה קורע לב"

מדונה לא מפסיקה להפתיע ולהדהים. אחרי שסחררה את מעריציה במראה הצעיר והרענן שלה במילאנו ביום שבת, הזמרת האגדית המשיכה להפגין את הלוק המושלם שלה גם ביום ראשון, כשעזבה את העיר דרך שדה תעופה פרטי. הכוכבת בת ה-66 משכה את כל תשומת הלב ברגליה החטובות, כשבחרה ללבוש גרביוני ירך שחורים אטומים וחצאית מיני שחורה. למרות שמדובר בטיסה, מדונה לא ויתרה על הסטייל: היא השלימה את המראה עם ז'קט אדידס שחור ומגפי רוכבים שחורים עבים, כשהיא מסתירה את פניה מאחורי משקפי שמש גדולים ואוספת את שיערה הבלונדיני עם קליפסים כסופים נוצצים.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט ששותף על ידי @‏‎gamerbee93‎‏‎‏

רק יום קודם לכן, מדונה הייתה כוכבת מסיבת האפטר של דולצ'ה וגבאנה בשבוע האופנה במילאנו. היא נראתה יוצאת מהאירוע עם תיק עור שחור גדול של המותג, מה שמעיד על הקשר ההדוק שלה עם בית האופנה האיטלקי המפורסם. אבל מה שבאמת משך את תשומת הלב של כולם היה מראה פניה החלק להפליא של הזמרת. מדונה הפגינה סטייל נועז עם הינומת תחרה שחורה וכתר זהב, כשישבה בשורה הראשונה לצד הדוגמניות נעמי קמפבל ואשלי גרהאם. אך היה זה עורה הזוהר והצעיר שבאמת גנב את ההצגה.

הפנים החדשות של מדונה - כך היא נראית לאחר הניתוח

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Madonna‎‏ (@‏‎madonna‎‏)‎‏

הזמרת צפתה בהתרגשות כשדוגמניות, ביניהן אירינה שייק, צעדו על המסלול כשהן לובשות את חזיית הקונוס האייקונית שלה. הבנות הציגו בגד גוף וחזייה דומים לאלו שמדונה לבשה בסיבוב ההופעות המפורסם שלה "Blonde Ambition" ב-1990, לפני 34 שנים - הוכחה נוספת לכך שהסטייל של מדונה הוא על-זמני.

לפני מילאנו, מדונה הספיקה להשתתף גם בשבוע האופנה בניו יורק, שם כמעט נפלה בדרכה למופע האופנה של Luar לאביב 2025. הכוכבת הגיעה באיחור והפגינה כניסה דרמטית, כשהיא נאחזת במאבטח שלה ברגע האחרון כדי לא ליפול בגלל העקבים הגבוהים שלה. למרות התקרית הקטנה, מדונה הוכיחה שוב שהיא עדיין מלכת הפופ והאופנה, עם נוכחות בלתי נשכחת בכל אירוע שהיא מגיעה אליו.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎CARAS‎‏ (@‏‎carasbrasil‎‏)‎‏

בגיל 66, מדונה ממשיכה להוכיח שסטייל, ביטחון עצמי וכריזמה הם חסרי גיל. היא לא רק שורדת בעולם האופנה התובעני - היא ממשיכה להוביל אותו, מעוררת השראה בקרב מעריצים צעירים ומבוגרים כאחד. עם כל הופעה חדשה, מדונה מזכירה לנו שהגיל הוא אכן רק מספר, ושהסטייל האמיתי הוא נצחי.