מי אמר שאגדות קורות רק בסרטים? לי אברהמי, חצי מהצמד המנצח "אנ-וליובול", הוכיחה שגם במירוץ למיליון יש מקום לקסם של נסיכות. באירוע חצי הגמר של התוכנית, שם התכנסו כל המתמודדים לצפייה משותפת והכרזה על שלישיית הגמר, לי הגיעה בלוק שגרם לכולם לסובב ראש. בשמלת תכלת בהירה (הצבע המייצג את הזוג בתכנית), שנראתה כאילו נלקחה ישר מהאגדות, היא הפכה את הערב למעין נשף סינדרלה מודרני.

לי אברהמי (צילום: עדן לוי)
לי אברהמי (צילום: עדן לוי)

הלוק שהפך את הערב לקסום
לי בחרה בחליפת שני חלקים בצבע תכלת בהיר, צבע שמעט מזכיר את השמלה האייקונית של סינדרלה, אך עם טוויסט מודרני ונועז. השמלה מורכבת משני חלקים: מחוך מעוצב בקפידה וחצאית תואמת. המחוך, עם חיתוכים אסטרטגיים וגזרה צמודה, מדגיש את קווי המתאר של לי ויוצר מראה סקסי ומתוחכם. החצאית הקצרה משלימה את המראה עם נגיעה של תנועה וקלילות.

לי אברהמי (צילום: עדן לוי)
לי אברהמי (צילום: עדן לוי)

"נסעתי עד באר שבע להביא את זה," סיפרה לנו לי בהתרגשות "זה יושב עליי וואו, זה נראה לי יכול לשבת על כל בחורה. וואו וזה נותן תחושה שאת פשוט מיליון דולר." 

מסתבר שמאחורי הלוק המושקע עומד סיפור מעניין. המעצבת של השמלה עדן לוי סיפרה לנו: "זה בגד שקיים להשכרה. זו שמלה שתפרתי לעצמי לחופשה בדובאי ומאז אני משכירה אותה." העובדה שמדובר בפריט להשכרה מדגישה לא רק את הטרנד הגובר של אופנה בת-קיימא, אלא גם את היכולת של לי לקחת פריט ולהפוך אותו לסנסציה אישית.

לי אברהמי (צילום: עדן לוי)
לי אברהמי (צילום: עדן לוי)

האירוע עצמו היה רווי כוכבים, עם נוכחות של כל משתתפי העונה. לצד לי, ראינו את אחותה אן אברהמי מלווה בארוסה יאיר, את הזוג מודי וגל רובין, ואת ירין חסון שהגיעה עם בן זוגה, הכדורגלן אילון אלמוג. אך למרות הנוכחות המרשימה, היה זה הלוק של לי שהפך את הערב למעין אגדה מודרנית.

אן אברהמי והארוס (צילום: רגב זרקה)
אן אברהמי והארוס (צילום: רגב זרקה)

הבחירה בצבע התכלת הבהיר אינה מקרית. צבע זה שזהו הצבע של הבנות במירוץף המזוהה עם שלווה, ביטחון ואופטימיות, משקף היטב את הדרך המרשימה שעשו לי ואחותה אן בתוכנית. עם חמישה ניצחונות לאורך העונה ואולי גם ניצחון בגמר, הן הוכיחו שגם "נסיכות" יכולות להיות לוחמות אמיתיות.

לי ואן אברהמי (צילום: רגב זרקה)
לי ואן אברהמי (צילום: רגב זרקה)

לי אברהמי הצליחה להפוך ערב של צפייה משותפת לרגע קסום ובלתי נשכח. עם הבחירה המדויקת בשמלת התכלת המרהיבה, היא לא רק משכה את כל העיניים, אלא גם סימלה את המסע המופלא שלה ושל אחותה ב"מירוץ למיליון". כשאנחנו מחכים בקוצר רוח לגמר הגדול, אין ספק שנמשיך לעקוב לא רק אחרי הביצועים של לי במירוץ בפרק הגמר שישודר היום ומחר בקשת 12, אלא גם אחרי הבחירות האופנתיות שלה, שאין לנו ספק שאנחנו נופתע ממנה עוד הרבה.