מי אמר שניו יורק היא עיר אפורה? שרה ג'סיקה פרקר הביאה איתה השבוע צבע לרחובות מנהטן, כשהופיעה על סט הצילומים של "And Just Like That" במראה שגרם לעוברים ושבים לעצור ולבהות. המעיל-שמלה הוורוד הבוהק שלבשה לא רק הזכיר לכולם למה קארי בראדשו
 היא אייקון אופנה, אלא גם סימן שהסדרה האהובה עדיין יודעת איך להפתיע ולרענן את המסך הקטן.

הכוכבת בת ה-59 הייתה בטוטאל לוק וורוד, כשלבשה מעיל-שמלה בגזרת כפתורים בצבע ורוד בוהק, שהשתלב נהדר עם נעלי עקב לבנות. פרקר, שידועה במראות האופנתיים שלה בסדרה, השלימה את הלוק עם תיק יד בשחור-לבן ועגילי פנינה גדולים. שיערה הבלונדיני היה מסודר בחלוקה באמצע, כשהוא גולש בגלים על כתפיה. איפור עדין עם סומק ורוד וגלוס שקוף השלימו את המראה המושלם.

"And Just Like That" היא ההמשך המצופה לסדרת הקאלט "סקס והעיר הגדולה", בה פרקר מגלמת את דמותה האייקונית של קארי בראדשו. העונה השלישית, שצפויה לעלות ב-2025, מבטיחה להביא איתה עוד הרבה דרמה, רומנטיקה ואופנה מרהיבה.

הצילומים לעונה החדשה מתקדמים במרץ, כשלאחרונה נצפתה פרקר בסצנות עם ג'ון קורבט, המגלם את אייּדן שו. מערכת היחסים המורכבת בין קארי לאיידן צפויה להיות אחד ממוקדי העניין בעונה הקרובה, במיוחד לאחר שבסוף העונה השנייה קארי החליטה לקחת פסק זמן מאיידן.

לצד פרקר, גם קריסטין דיוויס (שרלוט יורק) וסינתיה ניקסון (מירנדה הובס) חוזרות לתפקידיהן המוכרים. קים קטרל, שמגלמת את סמנת'ה ג'ונס, הופיעה רק בתפקיד אורח בעונה השנייה, ועדיין לא ברור אם תחזור לעונה השלישית.

העונה החדשה צפויה להציג גם פנים חדשות, ביניהן רוזי אודונל, ג'ניפר לואיס וצ'רי אוטרי. עם זאת, קארן פיטמן לא תחזור לתפקידה כד"ר ניה וולאס עקב "התנגשות בלוחות זמנים".

על פי הדיווחים, פרקר, ניקסון ודיוויס קיבלו שכר של 10 מיליון דולר כל אחת עבור הפקת וכיכוב בעונה הראשונה, אם כי לא ברור אם קיבלו העלאה לקראת העונה החדשה.

ההצהרה הרשמית לעונה השלישית מבטיחה: "הפרק החדש הזה בזיכיון המהפכני של 'סקס והעיר הגדולה' מוצא את קארי, מירנדה ושרלוט, לצד חברים חדשים ומוכרים, מנווטות במציאות המורכבת של חברות, משפחה וניו יורק בשנות ה-50 לחייהן."

עם מראה מרהיב כמו זה שהציגה פרקר על הסט, אין ספק שהעונה החדשה תהיה מלאה בהשראה אופנתית ובעלילות מרתקות. נשאר רק לחכות בסבלנות ל-2025 כדי לגלות מה צופן העתיד לקארי ולחברותיה בעיר שאף פעם לא ישנה.