קיילי ג'נר, הכוכבת הבלתי מעורערת של עולם היופי והאופנה, הצליחה שוב להדהים את מעריציה ולהצית דיון סוער ברשתות החברתיות. בסרטון אינטימי שפרסמה מחדר המלון שלה בפריז, חשפה ג'נר טריק יופי מפתיע שגרם לגבות להתרומם ולשפתיים להיפתח בתדהמה: שימוש בקרם פטמות כשפתון. כן, קראתם נכון. הכלי הסודי של קיילי לשפתיים רכות ומבריקות הוא לא פחות מאשר קרם המיועד במקור להקלה על פטמות כואבות של אימהות מיניקות. 

קיילי ג׳נר חושפת סוד טיפוח (צילום: אינסטגרם)
קיילי ג׳נר חושפת סוד טיפוח (צילום: אינסטגרם)

בסרטון שפורסם ביום שישי האחרון, ערב תצוגת האופנה של סקיאפארלי בשבוע האופנה בפריז, מציגה ג'נר את שגרת היופי שלה. למרות שינה של ארבע שעות בלבד, הכוכבת נראית רעננה ומוכנה לכבוש את בירת האופנה. אך הרגע שבאמת תפס את תשומת הלב של כולם היה כאשר ג'נר שלפה שפופרת של קרם לנולין, המוכר יותר כקרם פטמות, והכריזה: "קרם פטמות לשפתיים, זה הסוד הכי טוב".

קיילי ג׳נר (צילום: אינסטגרם)
קיילי ג׳נר (צילום: אינסטגרם)

השימוש הלא שגרתי הזה במוצר שנועד במקור להקל על אימהות מיניקות, מדגים את היצירתיות והנכונות של ג'נר לחרוג מהמקובל בחיפושיה אחר פתרונות יופי אפקטיביים. למרות שהשימוש בקרם לנולין לשפתיים אינו חדש לחלוטין, העובדה שכוכבת בסדר הגודל של ג'נר מאמצת אותו, בוודאי תגרום לזינוק במכירות המוצר.

קיילי ג׳נר מורחת קרם פטמות לשפתיים (צילום: אינסטגרם)
קיילי ג׳נר מורחת קרם פטמות לשפתיים (צילום: אינסטגרם)

מעבר לטיפ היופי המפתיע, הסרטון מציג את ההכנות המדוקדקות של ג'נר לקראת אירוע האופנה. החל מטיפוח הפנים, דרך עיצוב השיער בגלים מרשימים בסגנון הוליוודי קלאסי, ועד לבחירת השמלה השחורה המחמיאה עם רצועות לבנות מצטלבות על החזה, משלימה בצמידי זהב עבים. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Jesus Guerrero‎‏ (@‏‎jesushair‎‏)‎‏

ג'נר לא שכחה לכלול גם רגעים משפחתיים מרגשים, כמו צפייה באחותה הגדולה, קנדל ג'נר, צועדת על המסלול בתצוגה, ומפגש חם בין השתיים לאחר מכן. הסרטון מסתיים בשתי האחיות עוזבות יחד את מתחם התצוגה, מדגישות את הקשר החזק ביניהן למרות לוח הזמנים העמוס והזרקורים הבלתי פוסקים.

ביקורה של ג'נר בפריז לא מסתכם רק בתצוגות אופנה. לילה קודם לכן, היא נצפתה חוגגת את יום הולדתה ה-32 של הזמרת רוזליה, יחד עם חברתה הטובה אנסטסיה קרניקולאו והדוגמנית ג'יג'י חדיד. ג'נר בחרה להופיע באירוע בשמלת מיני שחורה צמודה, גרביונים אטומים ועקבים מחודדים, מוכיחה שוב את מעמדה כאייקון אופנה בלתי מעורער.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Storm‎‏ (@‏‎kyliejreal‎‏)‎‏

סיפור הקרם לפטמות הוא רק חלק קטן מהשבוע העמוס של ג'נר בפריז. באותו יום שישי, היא גם חשפה שמלה מיוחדת שעוצבה עבורה על ידי אוליבייה רוסטינג, המנהל הקריאטיבי של בית האופנה בלמן. השמלה, המעוטרת בדמותה של ג'נר עצמה עם שפתיים אדומות בולטות, מדגימה את מעמדה הייחודי בעולם האופנה והיופי.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט ששותף על ידי @‏‎kylieditx‎‏‎‏

בעוד שקיילי ג'נר ממשיכה להפתיע ולהוביל מגמות, ברור שהיא לא מפסיקה לחפש דרכים חדשות ומפתיעות לשמור על מעמדה כמלכת היופי והאופנה של הדור הצעיר. עם טיפים כמו השימוש בקרם פטמות כשפתון, היא מוכיחה שלפעמים, הפתרונות הטובים ביותר נמצאים במקומות הכי פחות צפויים.