ראש השנה מסמל התחלות חדשות, ומה יכול להיות מושלם יותר מאשר לפתוח את השנה עם ניחוח חדש ומרענן? השנה, עולם הבישום מציע מגוון עשיר ומפתה של בשמים חדשים, המתאימים לכל טעם וסגנון. מבשמים קלאסיים של מותגי-על כמו ארמני ולנקום, דרך ניחוחות נועזים של בתי בישום יוקרתיים כמו קריד ואיניסיו, ועד לחידושים מפתיעים של מותגי נישה - הכנו עבורכם סקירה מקיפה של הבשמים החמים ביותר לקראת החג. בין אם אתם מחפשים מתנה מושלמת או פשוט רוצים לפנק את עצמכם, הרשימה הזו תעזור לכם למצוא את הניחוח שילווה אתכם לאורך כל השנה החדשה והמתוקה.

סי פאסיונה או דה פרפיום אינטנס חדש הבושם החדש מבית ג'ורג'יו ארמני בושם מעודן אך אינטנסיבי, ממזג אקורד של דומדמנית שחורה עם תמצית יסמין, המשתלבים עם תווים בסיסיים של וניל, ואקורד אזוב. הם יוצרים בושם פרחוני, ענברי ועצי.
מחיר מומלץ: 499 שקלים. 

בושם נשים ג'ורג'יו ארמני  (צילום: יחצ)
בושם נשים ג'ורג'יו ארמני (צילום: יחצ)

רשת 'APRIL' משיקה בבלעדיות את הניחות החדש של מותג היוקרה Hermès ושמו Barénia שאותו רקחה והגתה הבשמית הראשית של בית הבישום, כריסטין נאג'ל. הבושם קרוי על שמו של חומר עור יקר שבו משתמשים בבית האופנה הצרפתי ליצירת אוכפים ובתיקים האופנתיים ונרקח במשך כ- 7 שנים.  
מחיר מומלץ: 660-510 שקלים. 

בושם של הרמס (צילום: יחצ)
בושם של הרמס (צילום: יחצ)

מותג בשמי הנישה המוביל והיוקרתי Juliette has a gun משיק ניחוח חדש לגבר ולאשה EX VETIVER: הבושם הוא "ריכוז" של וטיבר עם לא פחות משלושה זנים שונים, מהאיטי, מהודו ומאינדונזיה. במבט ראשון, יש בניחוח רעננות אמיתית של הדרים ואז, היער מצטרף לתוך הריקוד, עם ניחוח עשיר ומעט מעושן. הבושם משלב דואליות בין הפן הגברי והעוצמתי של ההדרים לפן העדין והאלגנטי של הוטיבר. ניחוח היברידי, ששוב פעם שובר את הכללים.
מחיר מומלץ: 499 שקלים. 

Juliette has a gun (צילום: יחצ)
Juliette has a gun (צילום: יחצ)

נרסיסו רודריגז מציג בושם חדש לאישה all of me eau de parfum intense: הבושם נפתח עם תווים עליונים של איריס שחור פודרתי ויסמין סמבק אלגנטי, המתפתים לדואט הייחודי של ורד סנטיפוליה וגרניום בורבון. אלו משתלבים עם הליוטרופ וטוברוז להדגש את ריח הפרחים בלב הניחוח. אלגום חם ומאסקים חושניים עוטפים את הליבה הפרחונית לצד וניל עשיר המביא פן חדש וממכר לניחוח.
מחיר מומלץ: 619 שקלים. 

נרסיסו (צילום: יחצ חול)
נרסיסו (צילום: יחצ חול)

עידן חדש של לה וי א בל: לנקום מציגים חזון חדש ונועז עבור לה וי א בל: La vie est belle L'Elixir לה וי א בל ל'אליקסיר. הניחוח לוכד את הרעיון של אהבה עצמית רדיקלית, קורא תיגר על הסטטוס קוו ומציב את הרצונות שלך במקום הראשון. נועז יותר, חד יותר ועמוק יותר - בדיוק כמו האישה המשתמשת בו – ל'אליקסיר הוא בושם אשר מממש את ההתלהבות המרגשת, המרוממת והעזה שמגיעה כשאת דורשת את האושר שלך.
מחיר מומלץ: 489-369 שקלים.  

LVEB L'Elixir לנקום (צילום: יחצ)
LVEB L'Elixir לנקום (צילום: יחצ)

מותג בשמי הנישה היוקרתי קריד (CREED) גאה להשיק צמד ניחוחות חדש: Delphinus | Centaurus: סנטאורוס מבית קריד הוא ניחוח מזרחי ותבליני לנשים וגברים. הנוטות העליונות הן טבק, קינמון, הל ופלפל ורוד; נוטות הלב הן עץ הסנדל, פצ'ולי, הליוטרופ, יסמין וגרניום; ונוטות הבסיס הן בנזואין, וניל בורבון, צרי טולו, פולי טונקה ואמברוקסן.
מחיר מומלץ: 1585 שקלים. 

Centaurus creed  (צילום: יחצ חול)
Centaurus creed (צילום: יחצ חול)

דולצ'ה וגבאנה משיקים את DEVOTION INTENSE ADP, בושם חדש לאישה המשקף את הייחודיות של המותג האיטלקי היוקרתי. הניחוח החדש מציע מסע חושי עם תווים של אגוזי לוז, פריחת תפוז ווניל מדגסקר, המשלבים חדשנות טכנולוגית עם השראה איטלקית. הבושם מגיע בבקבוק מלבני בגוון ענבר עשיר, מעוטר בסמל הלב הקדוש האייקוני של המותג, ומבטא ערכים של אהבה וניצחיות.
מחיר מומלץ: 672 שקלים. 

בושם דולצ'ה וגבאנה  (צילום: יחצ)
בושם דולצ'ה וגבאנה (צילום: יחצ)

הניחוח החדש Oud for Greatness Neo מבית Initio Parfums Prives נחת ברשת אפריל: הניחוח החדש שזכה להצלחה מסחררת בעולם הינו בושם עוצמתי במיוחד. בדומה לשאר בשמי המותג, הוא שונה ומיוחד בעל מטרה ברורה: "לצאת מהמטריקס". הבושם מאופיין בניחוח עץ האוד העז ומעניק שובל ניחוח עוצמתי המעמיד את הלובש במרכז. השילוב המאחד של טריות ניחוח עץ האוד יחדיו עם הלבנדר והברגמוט יוצרים שילוב שלא ניתן להתעלם ממנו, אווירה חזקה ומרוממת הממלאת כל חדר באנרגיה.
מחיר מומלץ: 1570 שקלים. 

Oud for Greatness Neo מבית Initio Parfums Prives (צילום: יחצ)
Oud for Greatness Neo מבית Initio Parfums Prives (צילום: יחצ)

קולקציית LES INFUSIONS DE PRADA מתרחבת עם השקתו של בושם חדש, INFUSION DE GINGEMBRE GINGEMBRE: בושם בניחוח ג'ינג'ר הדרי, רענן ומתובל. או דה פרפיום אינפיוז'ן דה ז'נז'מברה {ג'ינג'ר} עוטף את האישיות מלאת החיים של ג'ינג'ר בבושם פירות-הדר עצי. ג'ינג'ר טבול בתוך תמיסה ייחודית של מושקים ופירות-הדר אשר יוצרת מחדש את הניחוח העוטף של עור, ומאפשרת לאישיות הדינמית שלו להתמזג איתך. Les Infusions הם בשמים המרגישים כמו עור שני שמתאימים לך באופן מיידי, ומרגישים מיידית כמוך.
מחיר מומללץ: 609 שקלים. 

הבושם החדש לנשים מבית פראדה (צילום: יחצ חול)
הבושם החדש לנשים מבית פראדה (צילום: יחצ חול)

MUGLER מותג הבישום היוקרתי משיק בושם חדש לאישה: אנג'ל פאנטזם או דה פרפיום סנסואל Angel Fantasm Eau de parfum sensuelle האישה של אנג'ל פאנטזם היא העזה, הפראית והנועזת מכולן. כמו כל בשמי אנג'ל, היא ייחודית. האישיות הקסומה והמרתקת שלה בנויה מהיבטים מנוגדים. חסרת פחד ועם זאת חושנית, אינטנסיבית ועם זאת מפנקת, ארצית ועם זאת נשגבת. להצית את הפנטזיה {פאנטזם} עם אנג'ל פאנטזם או דה פרפיום סנסואל. עם בושם הגורמנד, הפירותי הענברי החדש, מוגלר משחרר את ההתמכרות האולטימטיבית. חושנית, אדג'ית יוקדת, שנלכדת בתוך בקבוק מרהיב של כוכב שחור. להשתנות לפנטזיה הנשית והפראית ביותר, זקופת ראש וכל יכולה, היא העזה והנועזת מכולן.
מחיר מומלץ: 639 שקלים. 

Mugler בושם לאישה (צילום: יחצ חול)
Mugler בושם לאישה (צילום: יחצ חול)

בית הבישום הבריטי המיתולוגי אטקינסונס Atkinsons 1799, שהוכתר כבושם הרשמי של בית המלוכה האנגלי בשנת 1826, משיק לראשונה בישראל קולקציית נרות יוקרתית הקולקציה, המביאה את הניחוחות האייקוניים של המותג לחללי הבית, כוללת שלוש סדרות מרהיבות. כל אחת מהן מספרת סיפור ייחודי של המורשת הבריטית העשירה. הנרות, המיוצרים באיטליה מחומרים איכותיים וידידותיים לסביבה, מציעים חוויה חושית יוצאת דופן המשלבת יוקרה, היסטוריה ואומנות הבישום.
טווח מחירים: 330-285 שקלים. 

אטקינסונס לרשת ביונד סקין  (צילום: יחצ)
אטקינסונס לרשת ביונד סקין (צילום: יחצ)

MONTBLANC משיק קולקציה חדשה בעלת ארבעה בשמים חדשים עם ניחוחות ניצחיים המגלמים את ערכי המותג: יוקרה, תרבות, השראה, חדשנות ומצוינות. כל אחד מהניחוחות החדשים בעל תווים בולטים של עץ הנחשבים כתווים בולטים בעלי נוכחות ומושכים תשומת לב. בקבוק הבושם בנפח 125 מ"ל מעוצב בצורת בקבוק דיו מזכוכית MONTBLANC  עם פקק לכה שחור ועליו סמל המותג המובהק בצבע לבן. לאורך דופן הבקבוק, רצועת מתכת המזכירה עליה חרוט שם הניחוח הספציפי. הקופסה מזכירה נייר כתיבה יוקרתי המזכיר במרקם את גרגרי עור ספיאנו, בחזית מופיע שם המותג כאילו נכתב בכתב יד, ואילו בגב מופיע תיאור המעורר את עצם ההשראה מאחורי כל או דה פרפום.
מחיר מומלץ: 600 שקלים. 

MONTBLANC   (צילום: יחצ)
MONTBLANC (צילום: יחצ)

קרל לגרפלד משיק צמד בשמים חדשים: "קרל אייקוניק" לאישה ולגבר, המשקפים את מורשתו של המעצב האגדי. הבושם לאישה הוא ניחוח פרחוני-ענברי-עצי עם נגיעות של ורד, פטל ויסמין, בעוד הגרסה לגבר היא פוג'ר ענברי עם פולי טונקה ועץ קוקוס. שני הבשמים מגיעים בבקבוקי זכוכית בעיצוב ייחודי המדמה את סילואט דמותו האייקונית של לגרפלד, עם גימור זהב ורוד לנשים וכסוף לגברים, בנפח של 100 מ"ל.
מחיר מומלץ: 359 שקלים. 

קרל לגרפלד  (צילום: יחצ)
קרל לגרפלד (צילום: יחצ)