כשאריאנה גרנדה, אחת הזמרות המצליחות בעולם, נבחרה לככב בסרט המצופה "Wicked", היא ידעה בדיוק איך להשלים את המראה הקסום שלה - עם תכשיטים מרהיבים מתוצרת כחול-לבן. קרן וולף, מעצבת תכשיטים ישראלית מוכשרת, זכתה לכבוד יוצא דופן כשיצירותיה נבחרו לעטר את גרנדה ואת שותפתה לסרט, סינטיה אריבו, בשער המפואר של מגזין ׳ואניטי פייר׳. זהו רגע של נחת לתעשיית האופנה הישראלית ועדות לכך שהטאלנט המקומי יכול להגיע לפסגת עולם הזוהר העולמי.

אריאנה גרנדה, הידועה בסגנונה הייחודי ובקולה המרשים, אינה זרה לעולם האופנה. אך הפעם, בחירתה לענוד את התכשיטים של קרן וולף מסמנת רגע מיוחד עבור התעשייה הישראלית. "אריאנה כבר ענדה מספר פעמים את העיצובים שלי בעבר," מספרת וולף בהתרגשות. "אני שמחה שהיא מכירה אותם ואוהבת. זו תחושה מדהימה לראות את היצירות שלי על שער של ואניטי פייר, במיוחד בתקופה מאתגרת כל כך."

ההפקה המרשימה כללה שני כתרים מעוצבים של וולף, האחד במחיר של 4,200 ש"ח והשני ב-3,800 ש"ח, לצד טבעות עדינות במחיר של 520 ש"ח. העיצובים המורכבים, המשלבים אלמנטים קלאסיים עם טוויסט עכשווי, התאימו בצורה מושלמת לאסתטיקה הקסומה של "Wicked" והוסיפו נופך של יוקרה וקסם לשער המגזין.

הכתר שעונדת אריאנה גרנדה בעיצובה של קרן וולף (צילום: יחצ)
הכתר שעונדת אריאנה גרנדה בעיצובה של קרן וולף (צילום: יחצ)

עבור וולף, שהחלה את דרכה בסטודיו קטן בתל אביב, ההצלחה הבינלאומית היא הגשמת חלום. "זו גאווה גדולה לייצג את היצירתיות הישראלית על במה עולמית," היא אומרת. "זה מוכיח שעם תשוקה, כישרון ועבודה קשה, אפשר להגיע לפסגה - גם מישראל."

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Vanity Fair‎‏ (@‏‎vanityfair‎‏)‎‏

עם הופעתה על שער ואניטי פייר, נראה כי הדרך של קרן וולף לצמרת עולם התכשיטים סלולה. ובזמן שאנו מחכים בקוצר רוח לראות את "Wicked" על המסך הגדול, אנחנו יכולים להתגאות בכך שהברק של הוליווד מקבל טאצ' ישראלי מנצנץ.