דמיינו עולם שבו אתן יכולות להתעורר בבוקר, לקחת את מחליק השיער שלכן, ותוך דקות ספורות לצאת מהבית עם שיער חלק ומבריק כאילו יצאתן זה עתה ממספרה יוקרתית. נשמע כמו חלום רחוק? ובכן, נראה שדייסון, ענקית הטכנולוגיה הבריטית, הצליחה להפוך את החלום הזה למציאות. מכשיר ה-Dyson Airstrait החדש מבטיח לא פחות מאשר מהפכה בעולם עיצוב השיער, וזאת ללא שימוש בפלטות חמות או גרימת נזקי חום. האם זה באמת אפשרי? יצאנו לבדוק.

dyson airstrait (צילום: יחצ)
dyson airstrait (צילום: יחצ)

Dyson משיקה את מחליק Dyson Airstrait, המהווה פריצת דרך בטכנולוגיית טיפוח השיער. זהו מחליק המסוגל לטפל בשיער רטוב ויבש כאחד, תוך שימוש באוויר בלבד, ללא צורך בפלטות חמות שעלולות לגרום לנזק תרמי.

המכשיר החדשני הזה תוכנן במיוחד כדי להתאים למגוון רחב של סוגי שיער, ומאפשר להשיג מראה חלק וטבעי עם נפח וגמישות, תוך שמירה על בריאות השיער. הטכנולוגיה המתקדמת מאחורי המכשיר מבוססת על זרם אוויר עוצמתי המופנה בזווית מדויקת, המייבש ומחליק את השיער בו-זמנית.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Dyson US‎‏ (@‏‎dysonusa‎‏)‎‏

ג'יימס דייסון, מייסד החברה והמהנדס הראשי, מסביר: "ההבנה המעמיקה שלנו בניצול הפוטנציאל של זרימת אוויר עוצמתית היא הבסיס לביצועים של מחליק השיער Dyson Airstrait. המומחיות שצברנו ב-25 השנים האחרונות אפשרה לנו להשיק את מחליק השיער המתקדם שלנו, ללא פלטות חימום וללא נזקי חום. שילוב הפעולה הנוחה שאנשים אוהבים במחליקים עם זרמי אוויר עוצמתיים חוסך זמן, שומר על חוזק השיער ומאפשר להשיג מראה חלק, טבעי ויומיומי."

dyson airstrait (צילום: יחצ חול)
dyson airstrait (צילום: יחצ חול)

הטכנולוגיה מאחורי המכשיר מרשימה לא פחות. לאורך זרועות המכשיר ישנם שני פתחים בגודל 1.5 מ"מ, דרכם מואצת זרימת האוויר. זו יוצרת שני להבי אוויר עוצמתיים המוקרנים בזווית של 45 מעלות, המתכנסים ליצירת סילון אוויר ממוקד אחד. זרימת האוויר הכיוונית הזו מאפשרת את החלקת השיער תוך כדי ייבוש מבוקר, ועוזרת להשיג גימור חלק ומבריק.

בלב המכשיר נמצא מנוע ההיפרדימיום של Dyson - מנוע קטן, קל וחזק מספיק כדי לייצר את זרימת האוויר הדרושה לייבוש והחלקת השיער בו זמנית. מדחף בעל 13 להבים מסתובב עד 106,000 סל"ד, דוחף מעל 11.9 ליטר אוויר דרך המכשיר בשנייה.

dyson airstrait (צילום: יחצ)
dyson airstrait (צילום: יחצ)

כמו כל מוצרי טיפוח השיער של Dyson, גם מחליק השיער Airstrait כולל בקרת חום חכמה. חיישני זכוכית מודדים את טמפרטורת זרימת האוויר 16 פעמים בשנייה כדי למנוע נזקי חום ולהגן על הברק הטבעי של השיער.

המכשיר מציע שני מצבי עיצוב: רטוב ויבש, ומצב קירור לקיבוע התוצאה. במצב רטוב, קיימות שלוש דרגות חום: 80°C, 110°C ו-140°C. במצב יבש, קיימות שתי דרגות חום: 120°C או 140°C. בנוסף, ישנם שני מצבי מהירות לשליטה על זרימת האוויר, וכן אפשרות לפן באמצעות אוויר קר וייבוש שורשים.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Meray Pandha‎‏ (@‏‎meraymua‎‏)‎‏

לאחר שבחנו את כל המפרט הטכני המרשים, הגיע הזמן לבדוק את המכשיר בפועל. וכאן, חברים, אני חייבת להודות - דייסון הצליחה להפתיע אותי, ובגדול.

השתמשתי במכשיר על שיער רטוב מאוד, והתוצאות היו פשוט מדהימות. בתוך 10 דקות בלבד - כן, אתם קוראים נכון, 10 דקות! - הצלחתי להגיע לתוצאה שבדרך כלל רואים רק אחרי טיפול ארוך במספרות היוקרה. המכשיר קל ונוח לתפעול, ונותן לשיער מראה חלק בקלות מפתיעה. אבל מה שהכי הרשים אותי היה הברק המהמם שהשיער קיבל - כאילו זה עתה יצאתי מטיפול אינטנסיבי במספרה.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎ASIA JACKSON‎‏ (@‏‎aasian‎‏)‎‏

ולא רק על שיער רטוב - ניסיתי את המכשיר גם על שיער יבש, והתוצאות היו מעולות גם כן. הוא הצליח להחליק ולרענן את השיער במהירות מפתיעה, מה שהופך אותו לפתרון מושלם גם לאותם ימים שבהם אין זמן לשטיפה מלאה. הגמישות הזו - היכולת לעבוד על שיער רטוב ויבש כאחד - היא בהחלט יתרון משמעותי של המכשיר.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Dyson US‎‏ (@‏‎dysonusa‎‏)‎‏

ה-Dyson Airstrait הוא ללא ספק מוצר גאוני, ואני לא מהססת לומר שזהו אולי המוצר הטוב ביותר שדייסון הוציאה עד היום. אם אתם מחפשים דרך חדשה, מהירה ובריאה יותר להחליק את השיער שלכם - זה בהחלט המכשיר בשבילכם.

ה-Dyson Airstrait משווק בישראל על ידי ב.נ.ז.כ סחר, היבואן הרשמי, עם שנתיים אחריות בבית הלקוח ומוצע במחיר מומלץ לצרכן של 2,399 שקלים. ניתן להשיג בחנויות הנבחרות ובאתר.