יעל שלביה, אחת הדוגמניות המובילות בישראל, הפתיעה את עוקביה אמש כשחשפה תמונות מרהיבות מחגיגת יום הולדתה ה-23. בסדרת תמונות פולרואיד שהעלתה לאינסטגרם, נראית שלביה זוהרת בשמלה לבנה וסקסית מבית האופנה מרגוט, המתמחה בשמלות כלה, בעיצובן של שירן מרגוט ואלה קליסקי כהן. האירוע האינטימי, שנערך ללא טלפונים ניידים, הצית את דמיונם של המעריצים, שלא הפסיקו להתפעל מהלוק הכלתי של הדוגמנית הצעירה.

יעל שלביה  (צילום: אינסטגרם)
יעל שלביה (צילום: אינסטגרם)

דניאלה קפלוטו, הסטייליסטית הצמודה של שלביה, חשפה את מאחורי הקלעים של בחירת השמלה המדוברת. "התחלנו לתכנן את הלוק ליום ההולדת של יעל כחודש וחצי לפני האירוע," סיפרה קפלוטו. "כשראיתי את השמלה של בית האופנה מרגוט מתוך קולקציית קפסולה שהוציאו, ידעתי מיד שזו תהיה שמלת יום ההולדת המושלמת עבור יעל."

השמלה, שמלת מיני בגזרת בלון מבד ברוקד תקופתי, משלבת אלמנטים של שמלת כלה עם טוויסט צעיר ומודרני. קפלוטו הוסיפה: "רצינו ליצור מראה חגיגי ומיוחד, שיתאים ליום הולדת אך גם יעורר השראה. זה בדיוק הסגנון שמתאים ליעל ולאישיות הייחודית שלה."

יעל שלביה (צילום: אינסטגרם)
יעל שלביה (צילום: אינסטגרם)

בתמונות שפורסמו, נראית שלביה חוגגת עם חברים קרובים, כשהיא אוחזת כוס שמפניה ומחייכת למצלמה. הלוק המושלם הושלם עם תכשיטים עדינים ואיפור טבעי, שהדגישו את יופייה הטבעי של הדוגמנית.

מעניין לציין כי לפני חודשיים בלבד, שוחחה שלביה עמנו בראיון אינטימי על הלחץ המופעל עליה בנוגע להצעת נישואין מעומר אדם. היא אף שיתפה כיצד היא מדמיינת את חתונתה העתידית. הופעתה בשמלה לבנה לצד בן זוגה ביום הולדתה רק הגבירה את הספקולציות בקרב המעריצים. מה נגיד, נקווה לראות את עומר שולף טבעת בקרוב, כי אנחנו כבר לא מסוגלים לחכות לראות איזה כלה יפה יעל תהיה.

יעל שלביה ועומר אדם (צילום: אינסטגרם)
יעל שלביה ועומר אדם (צילום: אינסטגרם)

מלבד יעל שלביה, המותג מרגוט עיצב שמלות ייחודיות למגוון רחב של כוכבות מקומיות. בין לקוחותיהן הבולטות ניתן למצוא את ריף נאמן, טיטי איינאו, עדן גולן והדר שירי - שנכנסה לבית האח הגדול בשמלה מרהיבה מבית מרגוט.

מקורות בתעשייה מספרים כי הסוד של מרגוט הוא היכולת לתפור את השמלה בדיוק לאישיות ולסגנון של כל אחת מהלקוחות. נשים מובילות בתעשייה הישראלית, כמו גל מלכה, טלי כרקוקלי, לוסי איוב ורבות אחרות, בחרו במרגוט לאירועים חשובים בחייהן.