הסתיו כבר כאן, והחורף בדרך. כמו בכל עונה, גם הפעם מגיעים איתם חידושים מעניינים בעולם עיצוב השיער. אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לרענן את המראה, או פשוט סקרנים לדעת מה צפוי להיות פופולרי השנה - הגעתם למקום הנכון. מעצב השיער המוביל אילן מרגלית, שגריר לוריאל פרופסיונל, משתף איתנו את התובנות שלו לגבי הטרנדים שצפויים להוביל בעונה הקרובה. בין אם אתם מחפשים שינוי משמעותי או רק עדכון קל שישדרג את הלוק שלכם, יש כאן מידע שבהחלט יעניין אתכם.

גווני פנינה (צילום: אילן מרגלית סטודיו )
גווני פנינה (צילום: אילן מרגלית סטודיו )

השיער החלק והמבריק צפוי להיות הכוכב הגדול של עונת הסתיו-חורף 2024. זו בחירה מושלמת למי שמחפש מראה אלגנטי ומרשים, ומתאימה במיוחד לשיער באורך בינוני עד ארוך. אבל אל תטעו - זה לא אומר שהשיער המדורג יוצא מהאופנה. להיפך, הדירוגים ממשיכים להיות טרנד מוביל, במיוחד בשיער באורך בינוני. השנה נראה יותר תספורות קופצניות עם דירוגים, שמשלבות מראה רטרו משנות ה-70 עם טוויסט מודרני.

בגזרת הצבעים, הבלונד פלטינה הקריר צפוי לככב בחורף הקרוב. הגוונים המדויקים האלה מעניקים לשיער ברק ייחודי ומראה רענן ועכשווי, במיוחד כשהם משתלבים עם שורשים כהים או גוונים אפרפרים. לחובבות הבלונד הצעירות יותר, הטרנד החם ביותר הוא ה-French Balayage Pearls - טכניקת צביעה שמשלבת מגוון גוונים, מוורוד ועד אפרפר בז', עם גימור פנינתי זוהר שמעניק לשיער מראה יוקרתי ומיוחד.

גווני בליאז (צילום: אילן מרגלית סטודיו )
גווני בליאז (צילום: אילן מרגלית סטודיו )

אבל לא רק הבלונדיניות יכולות ליהנות מהטרנדים החדשים. השנה נראה גם צבעים ג'ינג'יים בולטים וגוונים כהים עם ריפלקטים צבעוניים, כמו הטרנד המרתק "בלאק אביס" בהשראת דמויות AI. להשגת התוצאות המדויקות ביותר, מרגלית ממליץ על צבעי אינואה - סדרת צבעים ללא אמוניה המבוססת על טכנולוגיית שמן, שמבטיחה כיסוי מושלם לשיער לבן ותוספת ברק משמעותית, תוך שמירה על בריאות השיער.

ומה לגבי תוספות שיער? גם הן ממשיכות להיות פופולריות, עם דגש על תוספות בצבעים נועזים או במרקמים שונים שיכולות לשדרג כל מראה. הטרנד החם ביותר הוא תוספות שיער בחרוזים - שיטה חדשה ועדינה שלא פוגעת בשיער ומתאימה גם לעיבוי וגם להארכה.

גווני פנינה (צילום: אילן מרגלית סטודיו )
גווני פנינה (צילום: אילן מרגלית סטודיו )

לסיום, אי אפשר לדבר על טרנדים בשיער בלי להזכיר את תספורת הקארה האהובה. השנה היא חוזרת בגדול, עם קצוות מחודדים או מעוצבים שמוסיפים תנועה ועניין. בין אם תבחרו בקארה סימטרי או א-סימטרי, זו תספורת שבהחלט תעשה לכם את העונה.

תספורת קארה  (צילום: אילן מרגלית סטודיו )
תספורת קארה (צילום: אילן מרגלית סטודיו )

אז בין אם אתם מוכנים לשינוי דרמטי או רק מחפשים טוויסט קטן, זו העונה המושלמת לנסות משהו חדש. עם כל כך הרבה אפשרויות מרגשות, אין ספק שכל אחד יכול למצוא את הסגנון שמתאים לו בדיוק. אז קדימה, קבעו תור למספרה והתכוננו להיכנס לעונה החדשה עם מראה מעודכן ומלא סטייל!