משבצות, נצנצים ומשחק כדורגל - שילוב לא שגרתי שטיילור סוויפט הפכה למרכז תשומת הלב ביום שני האחרון. הזמרת בת ה-34 נצפתה באצטדיון ארוהד בקנזס סיטי, כשהיא לובשת אאוטפיט משובץ נועז מבית ויוויאן ווסטווד ומתהדרת באיפור פנים מנצנץ. הופעתה, שהגיעה לאחר היעדרות משני משחקים, עוררה גלים של התרגשות ברשתות החברתיות וסקרנות רבה לגבי הבחירה האופנתית המפתיעה.
השמלה המעלפת של טיילור סוויפט - ולא תאמינו כמה היא עולה!

טיילור סוויפט (צילום: Jamie Squire/Getty Images)
טיילור סוויפט (צילום: Jamie Squire/Getty Images)

ביום שני (ה-7 באוקטובר) הגיעה טיילור סוויפט לאצטדיון ארוהד בקנזס סיטי, מיזורי, לאחר שנעדרה משני המשחקים הקודמים של הצ'יפס. הופעתה במשחק, שהתקיים יומיים בלבד אחרי יום הולדתו ה-35 של בן זוגה, טרוויס קלסי, משכה מיד את תשומת הלב של הנוכחים ושל מעריציה ברחבי העולם.

טיילור סוויפט (צילום: David Eulitt/Getty Images)
טיילור סוויפט (צילום: David Eulitt/Getty Images)

שכחה מאיום הטרור? טיילור סוויפט חוגגת בשמלה עם תג מחיר מופרז

המראה החדש של סוויפט כלל שילוב מפתיע של איפור פנים נוצץ עם אאוטפיט משובץ מבית המעצבת הבריטית ויוויאן ווסטווד. הזמרת בחרה בחולצת מחוך מדגם Sunday checked draped corset top, שמחירה 1,875 דולר או בשקלים כ-7,000₪, וחצאית מיני משובצת מדגם Meghan kilt, במחיר של 1,010 דולר (כ-4,000₪). שני הפריטים זמינים לרכישה באתר הרשמי של ויוויאן ווסטווד ובחנויות אונליין נבחרות.

הטופ שלבשה טיילור סוויפט (צילום: אתר רשמי)
הטופ שלבשה טיילור סוויפט (צילום: אתר רשמי)

הבחירה האופנתית של סוויפט מדגימה את הטעם המעודכן והנועז שלה. השילוב בין המראה הקלאסי של הבגדים המשובצים לבין האיפור הנוצץ יצר ניגוד מעניין שמשקף היטב את האישיות הרב-גונית של הזמרת.

מעריצים ומומחי אופנה החלו מיד לשער על משמעות המראה החדש. האם זוהי הצהרת אופנה חדשה של סוויפט? או אולי מחווה מיוחדת לבן זוגה, טרוויס קלסי, לרגל יום הולדתו? קלסי עצמו התייחס להופעתה של סוויפט במשחק בעת שחגג את יום הולדתו באירוע נפרד, מה שרק הוסיף לעניין סביב המראה החדש.

טיילור סוויפט (צילום: Jamie Squire/Getty Images)
טיילור סוויפט (צילום: Jamie Squire/Getty Images)

לחובבי האיפור, כדאי לשים לב שמאפרת האיפור של סוויפט חשפה לאחרונה את השפתון המדויק בו היא משתמשת - מוצר במחיר של 26 דולר בלבד. זו תזכורת נחמדה שגם כוכבת-על כמו סוויפט יודעת להעריך מוצרי איפור במחירים סבירים.

המראה של טיילור סוויפט מדגים היטב את ההשפעה שלה על עולם האופנה והתרבות. בכל הופעה שלה, היא מצליחה לעורר עניין והשראה. נותר לראות האם מראה הגליטר והמשבצות יהפוך לטרנד חדש, או שזו הייתה הפתעה חד פעמית מבית היוצר של אחת הזמרות המשפיעות בעולם.