זהב, חמאה וקסם הוליוודי - ביונסה הפכה את רחובות ניו יורק לשטיח אדום משלה. ב-8 באוקטובר, הזמרת הבינלאומית הפתיעה את העוברים ושבים כשהגיחה לאירוע "נשות השנה" של מגזין גלאמור במראה שהזכיר את ימי הזוהר של הוליווד. אך מה שבאמת הדהים את מעריציה היה לא רק המראה המושלם, אלא העובדה שאפשר לשחזר אותו בקלות יחסית - וזה בדיוק מה שאנחנו הולכים לגלות לכם.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Beyoncé‎‏ (@‏‎beyonce‎‏)‎‏

ביונסה, הידועה בהופעותיה הנדירות באירועים ציבוריים, בחרה הפעם במראה מרהיב שמשלב אלגנטיות קלאסית עם טוויסט מודרני. הלוק כלל חולצה בצבע צהוב- חמאה עם מחשוף עגול ושרוולים קצרים, לצד חצאית סאטן זהובה מבריקה. החצאית נחגרה במותניים, מדגישה את קווי המתאר של גופה של הזמרת ויוצרת צללית שעון חול מושלמת.

ביונסה השלימה את המראה עם אביזרים מדויקים: משקפי שמש בסגנון עיני חתול עם עדשות מראה, כפפות טול שקופות בגוון חמאה תואם לחולצה, ונעלי עקב פלטפורמה זהובות. שיערה הבלונדיני הפלטינה סודר בתסרוקת בוב באורך סנטר עם תלתלים נפוחים הממסגרים את פניה, במחווה עדינה לתסרוקת המפורסמת של מרילין מונרו.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎BeyDiary‎‏ (@‏‎beydiary_‎‏)‎‏

עכשיו, לחלק המעניין באמת - איך משיגים את המראה הזה בתקציב של 200 שקל? הנה כמה טיפים:

חולצה בצבע חמאה: חפשו בחנויות אופנה מהירה חולצה פשוטה בגוון דומה. מחיר משוער: 50-70 שקל.
חצאית סאטן זהובה: זהו הפריט המרכזי. חפשו חצאית סאטן או בד מבריק דומה בגוון זהב. מחיר משוער: 80-100 שקל.
אביזרים: משקפי שמש דמויי עיני חתול וכפפות טול ניתן למצוא בחנויות אקססוריז במחירים נוחים. מחיר משוער: 30-50 שקל.
נעליים: אם אין לכם נעלי עקב זהובות, נעל בצבע ניטרלי תעבוד מצוין.

כל חולצת טי שרט בגוון המדויק תתאים

האירוע בניו יורק לא היה ההופעה היחידה של ביונסה לאחרונה במראה זהוב מרהיב. ב-23 בספטמבר, היא נראתה במסיבת ההשקה של הוויסקי האמריקאי SirDavis בצרפת, כשהיא לובשת שמלת מראה זהובה עם מחשוף עמוק, ושיערה הבלונדיני מסודר בסגנון דומה.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Beyoncé‎‏ (@‏‎beyonce‎‏)‎‏

השיער הבלונדיני הפלטיני של ביונסה הפך לסימן ההיכר של עידן "Cowboy Carter" שלה, והופיע לראשונה בנובמבר 2023 בהקרנה של הסרט "Renaissance: A Film By Beyoncé" בלוס אנג'לס. נראה כי הצבע הבלונדיני הדבשי הרגיל שלה נמצא בהפסקה לא מוגדרת בינתיים.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Beyoncé‎‏ (@‏‎beyonce‎‏)‎‏

המראה החדש של ביונסה מדגים היטב את יכולתה להמציא את עצמה מחדש בכל פעם, תוך שמירה על הקסם והאלגנטיות שהפכו אותה לאייקון אופנה עולמי. בין אם מדובר בהופעה על הבמה או באירוע יוקרתי, ביונסה תמיד מצליחה למשוך את תשומת הלב ולהציב רף חדש בעולם האופנה.

עבור מעריציה בישראל, המראה הזה מספק השראה נהדרת לאירועים מיוחדים או אפילו ללוק יומיומי מושקע. עם קצת יצירתיות והתאמה אישית, כל אחת יכולה להרגיש כמו מלכת הפופ - גם בלי תקציב של כוכבת על.