בשורה מפתיעה בעולם האופנה האיטלקי: אלברטה פרטי, המעצבת הוותיקה העומדת מאחורי בית האופנה הנושא את שמה, מודיעה על פרישתה מתפקיד המעצבת הראשית לאחר 43 שנות פעילות מרשימות. פרטי, שהקימה את המותג ב-1981 והפכה אותו לסמל של נשיות רכה ויוקרה בלתי מתפשרת, עוברת לתפקיד ניהולי בחברה.

מהלך זה מסמן סוף עידן ופותח פתח לספקולציות נרחבות בביצה האיטלקית. מי יהיה היורש האמנותי שימלא את נעליה הגדולות של פרטי? האתגר העומד בפני המעצב החדש יהיה גדול: לשמר את ה-DNA הייחודי של המותג ואת המכירות העולמיות שלו, תוך יצירת חדשנות ורעננות.

כרגע לא ברור האם בית האופנה ישמור על הקווים הקלאסיים שאפיינו אותו עד כה, או שנזכה לראות כיוון חדש ונועז? מעצבים צעירים ומובילים  כבר מוזכרים כמועמדים פוטנציאליים לרשת את הכס המכובד.

המעבר של פרטי לתפקיד ניהולי מסמן ללא ספק תחילתו של עידן חדש בבית האופנה האיטלקי. בעולם שבו האופנה מתחדשת ללא הרף, הציפייה לראות את הפרק הבא בהיסטוריה של ALBERTA FERRETTI הופכת לנושא מרתק עבור חובבי האופנה ומעריצי המותג.

חובבי המותג הישראלים יוכלו להמשיך ליהנות מפריטי ALBERTA FERRETTI בבוטיק מימוזה בקניון רמת אביב, שם הם נמכרים באופן בלעדי. נותר רק לחכות ולראות כיצד יתפתח הפרק הבא בסיפורו של אחד מבתי האופנה המשפיעים באיטליה.