בזמן שכל העיניים היו נשואות לכלה המהממת אן זיוי, הייתה עוד מישהי שמשכה את תשומת הלב של האורחים- אדל בספלוב. הדוגמנית והאינפלואנסרית, הידועה בסטייל הנועז והפרובוקטיבי שלה, הגיעה לאירוע הנוצץ בשמלה אדומה לוהטת מבית המעצבת נוי אליהו, שהותירה מעט מאוד מקום לדמיון. השמלה, שנראתה כאילו נשפכה על גופה המושלם של אדל, עוררה גלים של התעניינות בקרב הנוכחים, כשרבים תוהים: האם הפעם היא חצתה את הגבול?

מי יכול עליה? אדל בספלוב בהישג חסר תקדים

אדל בספלוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אדל בספלוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

השמלה האדומה של אדל בספלוב הייתה יצירת אמנות של תעוזה אופנתית. בגזרת סטרפלס צמודה, השמלה הדגישה כל עיקול בגופה של הדוגמנית. החלק העליון, שנדמה היה כי בקושי מחזיק מעמד, משך תשומת לב רבה וסימן את אדל כמוקד עניין באירוע.

הפרובוקציה המתוחכמת של נוי אליהו לא הסתיימה בחלק העליון. החלק התחתון של השמלה הציג שסעים עמוקים בשני הצדדים, שחשפו את רגליה הארוכות של אדל ויצרו אשליה של בגד ים יותר מאשר שמלת ערב. הבד האדום הבוהק, שנראה כאילו זהר באור הרך של אולם האירועים, הבטיח שאדל לא תישאר בלתי מורגשת.

אדל בספלוב (צילום: אינסטגרם)
אדל בספלוב (צילום: אינסטגרם)

למרות הנועזות של המראה, אי אפשר להתכחש לכך שאדל נראתה מרהיבה. שיערה הכהה והארוך, שהיה מסודר בפן מוברש מושלם, יצר ניגוד דרמטי לאדום העז של השמלה. האיפור שלה, עם דגש על שפתיים אדומות תואמות, השלים את המראה הסוחף והבלתי נשכח.

אדל בספלוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אדל בספלוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

נוי אליהו, המעצבת מאחורי השמלה המדוברת, ידועה ביכולתה ליצור מראות נועזים ומלאי ביטחון. בין אם אתם מעריצים את הסטייל הנועז של אדל או חושבים שהיא הגזימה הפעם, דבר אחד בטוח - היא יודעת איך למשוך תשומת לב ולעורר עניין. נותר רק לתהות מה תהיה ההופעה המסעירה הבאה שלה, ובאיזה אירוע היא תגנוב את ההצגה בפעם הבאה.