קיילי ג'נר, הצעירה במשפחת קרדשיאן-ג'נר, לא רק יורשת את הכישרון העסקי של משפחתה - היא גם יודעת לקבל עצות יופי מצוינות מאחיותיה הגדולות. בראיון חדש, ג'נר חושפת את הטיפ המפתיע שקיבלה מקלואי קרדשיאן, שעזר לה לשמור על עור פנים זוהר ובריא.

קיילי בת ה-27, היא לא רק כוכבת ריאליטי מצליחה אלא גם יזמית בתחום הקוסמטיקה. החברה שלה- Kylie Cosmetics, הפכה אותה למיליארדרית בגיל צעיר במיוחד. אך מסתבר שמאחורי ההצלחה העסקית מסתתר סוד יופי פשוט שלמדה מאחותה הגדולה, קלואי קרדשיאן.

עם מחשוף נדיב ונמשים: קיילי ג׳נר בתמונות לוהטות מהלמבורגיני

בראיון ל-Elle.com, ג'נר חשפה כי הטיפ החשוב ביותר שקיבלה הוא להשתמש במסנן קרינה (SPF) על הפנים מדי יום. "אני קפדנית בנוגע ליישום שלו", היא מספרת. "אני אף פעם לא יוצאת מהבית בלי למרוח אותו על הפנים". אך הפתעת הראיון הגיעה כשג'נר סיפרה שקלואי לימדה אותה למרוח מסנן קרינה גם על הידיים - טיפ שרבים נוטים לשכוח.

ג'נר הוסיפה כי לאחרונה היא מאמצת גישה של "פחות זה יותר" כשמדובר באיפור, ומעדיפה להניח לעור ולנמשים שלה להיראות. "תמיד ראיתי באיפור דרך להביע את עצמי", היא מסבירה. "אני מקבלת השראה ממצבי הרוח שלי או מעיצובים ויזואליים מגניבים, אז אני עדיין אוהבת לשנות את השיער והציפורניים שלי".

הכוכבת גם מדגישה את חשיבות הטיפוח העצמי בשגרה שלה. "טיפוח עצמי הוא כל כך חשוב - לא משנה כמה עמוס לי, אני חייבת לקחת זמן לעצמי", היא אומרת. ג'נר מתאמנת לפחות 4-5 פעמים בשבוע ומקפידה על תזונה בריאה, ומספרת שהיא מרגישה נהדר בעקבות כך.

נראה שהסוד של קיילי ג'נר לעור מושלם ולהצלחה בתעשיית היופי הוא שילוב של טיפים משפחתיים, הקפדה על הגנה מהשמש, ושגרת טיפוח עצמי קבועה. ולמקרה שעדיין לא עשיתן את זה עד היום, אולי כדאי לכולנו לאמץ את הגישה הזו?