לוס אנג'לס הייתה אמש במרכז תשומת הלב העולמית, כאשר האירוע הנוצץ ביותר בלוח השנה ההוליוודי - הגאלה השנתית הרביעית של מוזיאון האקדמיה - משך אליו את מיטב הכוכבים. האירוע, שכבר זכה לכינוי "המט גאלה של המערב", לא רק מציג את מיטב האופנה, אלא גם מוקדש לגיוס כספים עבור תערוכות, יוזמות חינוכיות ותוכניות ציבוריות של המוזיאון.

סורי, גברת גדות: גם שמלת נפח לא מסתירה את החסר המשמעותי

השנה, הגאלה כיבדה שלושה יוצרים מרכזיים בתעשיית הקולנוע: השחקן העולה פול מסקל זכה בפרס ה"וואנטג'" על היותו אמן מתפתח, השחקנית האגדית ריטה מורנו קיבלה את פרס האייקון על ההשפעה הגלובלית של הקריירה שלה, והבמאי המוערך קוונטין טרנטינו זכה בפרס ה"לומינרי" על תרומתו הייחודית לקולנוע.

רשימת יושבי הראש של האירוע הייתה מרשימה לא פחות, וכללה שמות כמו ניקול קידמן, סלמה הייק, אווה לונגוריה וטיילר פרי. אך ללא ספק, השטיח האדום היה המוקד העיקרי של הערב, עם מראות מרהיבים שסיפקו לנו הצצה למגמות האופנה החמות של השנה הקרובה.

הנה סקירה מפורטת של המראות הבולטים של הערב:

דמי מור

הכוכבת בת ה-61 הוכיחה שגיל הוא רק מספר כשהגיעה בשמלת ערב סגולה כהה מרהיבה. השמלה, עם מחשוף עמוק וחריץ גבוה בצד, הדגישה את זרועותיה החטובות ורגליה הארוכות. דמי השלימה את המראה עם תסרוקת אסופה אלגנטית, תכשיטי יהלומים גדולים ועגילי סגול בולטים שהתאימו בצורה מושלמת לשמלה. המראה כולו שידר אלגנטיות על-זמנית ונצחיות הוליוודית.

קים קרדשיאן

קים הפגינה מראה של כוכבת הוליווד קלאסית בשמלת וינטג' של תיירי מוגלר. המראה כלל מחוך לבן מהודק בשילוב עם מעיל לבן ארוך שנפל עד לרצפה. היא השלימה את המראה עם תכשיטי יהלומים מרשימים ותסרוקת גלית מוגדרת, בסגנון מרילין מונרו.

ניקול קידמן

האוסטרלית האהובה הציגה שיק קלאסי בשמלת ערב שחורה פשוטה אך מתוחכמת. השמלה, עם צווארון גבוה ושובל קטן, הדגישה את זרועותיה החטובות, במיוחד בשילוב עם הכפפות השחורות הארוכות שבחרה. ניקול ענדה את שיערה הבלונדיני האייקוני באיסוף גבוה עם כמה קווצות משוחררות סביב פניה, מה שהעניק למראה נגיעה רכה ורומנטית. המראה כולו היה התגלמות האלגנטיות ההוליוודית הקלאסית.

אריאנה גרנדה


הזמרת המצליחה בחרה במראה מעודן ומתוק בשמלת פולקה דוטס של בלמן וינטג'. השמלה, עם פפיון גדול בחזית, קישוטים אפורים ורצועת מותן שחורה, הזכירה לרבים את המראה הקלאסי של אודרי הפבורן. אריאנה השלימה את המראה עם שיערה הבלונדיני אסוף לאחור, מה שהדגיש את שרשרת היהלומים המרהיבה שענדה. המראה כולו היה מחווה מושלמת לזוהר ההוליוודי של שנות ה-50 וה-60.

סלינה גומז


מייסדת מותג היופי Rare Beauty הפגינה אלגנטיות בשמלת קטיפה כחולה עמוקה עם צווארון קולר וחזית עור שחורה. סלינה, בת ה-32, בחרה בתסרוקת חלקה עם קצוות מתעגלים כלפי מעלה, מה שהעניק למראה נגיעה רטרו מעודנת. היא השלימה את המראה עם צמיד מתכתי בולט, שהוסיף נגיעה מודרנית לשמלה הקלאסית.

קנדל ג'נר

הדוגמנית המצליחה הוכיחה שוב מדוע היא אחת המובילות בעולם האופנה עם מראה נועז ומרהיב מבית האופנה סקיאפארלי. קנדל לבשה שמלה שחורה דרמטית עם מחשוף עמוק וחיתוכים נועזים בצדדים שחשפו את מותניה החטובות. השמלה, שהייתה חלק מקולקציית הקוטור של סקיאפארלי, כללה אלמנטים פיסוליים ייחודיים שהדגישו את קווי גופה של קנדל. היא השלימה את המראה עם תסרוקת חלקה ואיפור מינימליסטי, מה שאפשר לשמלה הדרמטית להיות במרכז תשומת הלב.

קיילי ג'נר

הצעירה במשפחת קרדשיאן-ג'נר לא נשארה חייבת והגיעה במראה מרשים לא פחות. קיילי בחרה בשמלה צמודה עם מחשוף עמוק וחיתוך גבוה ברגל, שהדגישה את קימוריה המפורסמים. השמלה, בגוון ניוד עדין, הייתה מכוסה באבני חן ופאייטים שנצצו תחת אורות השטיח האדום. קיילי השלימה את המראה עם תסרוקת אסופה רכה שהותירה כמה קווצות משוחררות סביב פניה, ואיפור דרמטי שהדגיש את עיניה. התכשיטים שבחרה היו מינימליסטיים, מה שאפשר לשמלה הנוצצת להיות במוקד.

אווה לונגוריה

הכוכבת של "עקרות בית נואשות" לבשה שמלת ערב שחורה מדהימה עם עיצוב רשת בולט בחזית. אווה, שהייתה אחת מיושבות הראש של האירוע, בחרה להשאיר את שיערה המפואר גולש על גבה והשלימה את המראה עם צמיד יהלומים, טבעות ועגילים תואמים.

פמלה אנדרסון

כוכבת "ביי-ווטש" נשארה נאמנה להחלטתה להופיע ללא איפור, והוכיחה שיופי טבעי הוא המגמה החמה ביותר. היא לבשה שמלת ערב שחורה פשוטה אך אלגנטית עם כתפיים חשופות, שהדגישה את זרועותיה החטובות. פמלה השלימה את המראה עם תיק קלאץ' שחור תואם.

ריטה מורנו


כלת השמחה של הערב בחרה במראה אלגנטי ועוצמתי עם חליפה בת שלושה חלקים בגוון קרם. ריטה שילבה את החליפה המושלמת עם נעלי עקב שחורות ושרשרת יהלומים מרשימה. שיערה הלבן היה מעוצב לשלמות, מה שהדגיש את הקריירה המפוארת והמורשת שהיא מייצגת בתעשייה.

קרי וושינגטון


כוכבת "סקנדל" הדהימה בשמלה שחור-לבן עם הדפס פרחוני נועז. החלק הקדמי של השמלה הגיע מעט מעל לברכיים, בעוד החלק האחורי זרם לרצפה ויצר אפקט של שובל מרשים. קרי השלימה את המראה עם נעלי עקב שחורות, עגילים ארוכים ותסרוקת אסופה לאחור שהדגישה את תווי פניה היפים.

סינתיה אריבו

הכוכבת הרב-תחומית המשיכה במסורת הלבוש שלה כדמותה ב״מכושפת״ לקראת יציאת הסרט, והופיעה בשמלה ירוקה מחורזת מרהיבה. השמלה חסרת הכתפיות הייתה צמודה במותן ומתרחבת סביב הירכיים, מה שיצר אפקט דרמטי ומרשים. סינתיה השלימה את המראה עם תכשיטי יהלומים גדולים וציפורניים ארוכות ומרשימות.

הגאלה השנתית של מוזיאון האקדמיה הוכיחה שוב כי היא לא רק אירוע לגיוס כספים, אלא גם במה מרכזית להצגת מגמות האופנה העכשוויות והקלאסיות כאחד. עם מגוון רחב של סגנונות, מהקלאסי ועד החדשני, ובמיוחד עם הנוכחות הבולטת של משפחת קרדשיאן-ג'נר, האירוע סיפק השראה אופנתית לעונה הקרובה ומעבר לה.

הגאלה השנתית של מוזיאון האקדמיה הוכיחה שוב כי היא לא רק אירוע לגיוס כספים, אלא גם במה מרכזית להצגת מגמות האופנה העכשוויות והקלאסיות כאחד. עם מגוון רחב של סגנונות, מהקלאסי ועד החדשני, האירוע סיפק השראה אופנתית לעונה הקרובה ומעבר לה.