רשת בתי הכולבו "המשביר"  פתחה חנות הדגל ראשונה למותג ההלבשה התחתונה הצרפתי Etam בישראל. החנות החדשה נפתחה בקניון מלכת שבא באילת ומשתרעת על שטח של כ-110 מ"ר, בהשקעה של כמיליון שקל.

במסגרת תוכנית ההתרחבות של הרשת, מתוכננות להיפתח בקרוב שתי חנויות נוספות של המותג - בקניון עזריאלי בחולון ובקניון עיר ימים בנתניה. זאת בנוסף לנקודת המכירה הקיימת בקונספט סניף בוטיק של המשביר בקניון איילון ברמת-גן.

החנות החדשה באילת מציעה מגוון רחב של פריטים, הכולל הלבשה תחתונה, פיג'מות, הלבשת לילה ובגדי-ים לנשים. עד כה נמכרו מוצרי המותג בקורנרים בתוך 36 סניפי רשת המשביר הפרוסים ברחבי הארץ ובאתר האיקומרס THREE SIXSTY FIVE של הרשת.

סניף Etam באילת  (צילום: יח''צ)
סניף Etam באילת (צילום: יח''צ)

Etam, שנוסד בשנת 1916, התפתח לאחד המותגים המובילים בעולם בתחום ההלבשה התחתונה. כיום מחזיקה קבוצת Etam למעלה מ-1,300 חנויות ב-57 מדינות, עם מחזור שנתי של 880.2 מיליון אירו. המותג מוביל את שוק ההלבשה התחתונה בצרפת ונחשב לאחד המובילים בעולם.

רמי שביט, בעל השליטה ומנכ"ל המשביר, מסר: "אנחנו מתרגשים מאוד לפתוח את החנות הראשונה של Etam בישראל. אני בטוח שהחנות החדשה תוביל לצמיחה משמעותית של המותג בארץ. Etam הוא מותג נחשק וצומח מאוד באירופה בזכות העובדה שהוא מציע פריטים טרנדיים באיכות מצוינת ובמחירים תחרותיים. בשנה הקרובה נמשיך להשקיע בהחדרת המותג בישראל באמצעות פתיחת חנויות נוספות לצד המשך שיווק המותג בסניפי המשביר ובאתר האונליין שלנו".