מותג האיפור מייבלין ניו יורק בחר בפרידה עוזיאל, שהגיעה למקום השני ב"האח הגדול" וכוכבת הרשתות החברתיות, להוביל את פעילותו בישראל. זהו קמפיין הביוטי הראשון של עוזיאל, שצפוי לעלות בחודש הקרוב בפלטפורמות הדיגיטליות.
"אני שמחה להצטרף למותג האיפור מס' 1 בעולם, מייבלין ניו-יורק, מותג צעיר, מוזיקלי, נשי ותוסס", אומרת עוזיאל. "איפור הוא הקישוט לפנים שלנו, ומאפשר לנו לבחור איזו דמות אנחנו ולהתפרע עם הדמיון".
זו הפעם הראשונה שמייבלין ניו יורק בוחר במשפיענית מובילה בישראל לפעילות רחבה. הקמפיין, שיצולם בטכנולוגיה חדשנית, ישלב הדגמות של מוצרי האיפור השונים של המותג - ממסקרות ועד שפתונים - לצד טרנדים מובילים בעולם האיפור.
עוזיאל, בת 26 מתל אביב, הפכה לאחת הדמויות המובילות ברשתות החברתיות בישראל מאז זכייתה במקום השני בעונה האחרונה של "האח הגדול". במקביל לפעילותה כאושיית אופנה וככוכבת רשת, היא עובדת בימים אלה על השירים הראשונים שלה כזמרת.