היא צעדה על המסלולים של דיור, שאנל ופנדי, הפכה לישראלית הראשונה על מסלול ויקטוריה'ס סיקרט והוכתרה על ידי ווג כדוגמנית המבטיחה של 2023. עכשיו סאן מזרחי, בת ה-26, רושמת עוד הישג היסטורי כשנבחרה להיות הפנים הראשונות של ל'אוקסיטן בקמפיין מקומי בישראל.
שברה את תקרת הזכוכית של בר רפאלי: ההיסטוריה של הדוגמנית הישראלית
"סאן היא בהחלט שמש - היא מביאה אור, היא בינלאומית," אומרת ליאל עוזיאל, מנהלת מותג ל'אוקסיטן ישראל. "היא לא רק דוגמנית, היא סמל שמייצג את היופי הטבעי והישראלי - ערכים שעומדים בלב המותג שלנו."
הקמפיין החדש, שנושא את השם "ICONIC", מתמקד במוצרי הדגל האהובים של המותג - מקרם הידיים המיתולוגי עם חמאת השיאה ועד לסרום הריסט המדובר. החיבור בין מזרחי למותג, כך מתברר, נולד באופן אורגני לחלוטין - הדוגמנית הבינלאומית הייתה משתמשת נאמנה במוצרי החברה עוד לפני שנבחרה להוביל את הקמפיין.
מזרחי, שבחודשים האחרונים קצרה הצלחה חסרת תקדים בזירה הבינלאומית, הפכה לאחת הדוגמניות העסוקות בעולם. היא צועדת בתצוגות של המותגים הגדולים ביותר כמו הרמס ומייקל קורס, ומופיעה על שערי המגזינים הנחשקים.
עבור ל'אוקסיטן, שפועלת בישראל משנת 1996 ומפעילה כיום 12 סניפים ברחבי הארץ, זהו צעד משמעותי שמסמן את ההכרה בחשיבות השוק המקומי. עבור מזרחי, שהפכה לאחד השמות החמים בתעשיית האופנה העולמית, זהו קמפיין הטיפוח הראשון שלה בישראל - סגירת מעגל מרגשת עבור הדוגמנית שפרצה מכאן לעולם הגדול.