שיגעון קניות בקניון איילון
מנכ"ל קבוצת H&O התייחס ב-103FM להחלטה להביא את המותג לישראל: "אנחנו בהתרגשות מטורפת, המון אנשים עמדו בתור בכניסה לחנות. לישראלים חסרה החדשנות, אמנם אנחנו מספקים מחירים אטרקטיביים אך אילו המוצר לא היה חדשני, הישראלים לא היו רצים לקנות אותו. כל שבוע תגיע אלינו קולקציה חדשה, אנחנו מביאים רק 12 פריטים כל פעם, יש לנו את הפריבילגיה לקחת מנות קטנות במחירים זולים ב-30% מזארה. כיום יש לחץ מטורף על הסניף הראשון והצבנו 14 מאבטחים כדי שהכל יעבור בשלום".כשנשאל אם זה לא מפחיד להשקיע במוצרי ההלבשה בקניונים כששוק האינטרנט נוגס בו השיב: "המותג הזה צמח ב-17% עם מחזור מחירות של 4 מיליארד שקלים. המחירים של המוצרים שלנו יימכרו באותם המחירים בוורשה. בהתחלה חשבנו כמו כולם והלכנו למערב אירופה וארצות הברית ולא מצאנו את הדבר הזה, לא לקחנו דבר כי לא מצאנו דברים משני שוק. בסוף ניגשנו למזרח אירופה ומצאנו שם אוצר. אני מקווה שהשחקנים הישראלים והבינלאומיים יעשו חשיבה מחודשת. כשזארה נכנסה לישראל השוק השתנה. לדעתי גם עם Reserved יקרה אותו הדבר".