סופר-פארם הודיעה על כניסת מותג הספורט alo yoga לאתר האונליין של הרשת. האתר יציג את המגוון הרחב ביותר שקיים היום בישראל עם למעלה מ-100 פריטים במידות XS-XL ויכלול טייצים, טופים, חולצות ואקססוריז שונים. טווח המחירים ינוע בין 199-489 שקל.
בשנים האחרונות הפכה אופנת הספורט לחלק מההלבשה היומיומית וגם מספר העוסקים בספורט ורוכשים בגדי ספורט נמצא בעלייה ובכללותו, תחום הספורט מגלגל בישראל בין 3 ל־4 מיליארד שקל בשנה. אלו יוגה החלה את דרכה בשנת 2007 בלוס אנג'לס על ידי צמד החברים דני האריס ומרקו דה-ג'ורג' והוא מגדיר את עצמו כמותג אופנת רחוב, ולא רק כבגדי אימון. במהלך תקופת הקורונה, צמחו מכירות המותג ב-123% לעומת השנה הקודמת, בעיקר בזכות הגדלת מכירות האונליין ישירות לצרכנים פי ארבעה.
המותג שראשי התיבות שלו הם air, land, ocean – מציע אופנת רחוב המזוהה עם הטבע. החברה מקדמת את תנועת המיינדפולנס, קיימות וסביבה, בריאות הגוף ופועלת ליצירת קהילת וולנס באמצעות עמוד היוטיוב שלו Moves Alo.