בושם לאישה CERRUTI 1881 REVE DE ROSE, צ'רוטי 1881
בית האופנה האיטלקי משיק בושם חדש שעושה הרבה כבוד לפרח הכי רומנטי- הוורד. לא פחות מארבעה סוגי ורדים מככבים בו לצד שחקני משנה כמו יסמין, רוזמרין, עץ אלון וצ'ילי. את המתיקות הפרחונית "שוברים" האורחים שקפצו לביקור. הצ'ילי מספק חריפות והרוזמרין את הקרטוב המתובל. יחד מתקבל ניחוח חושני, אלגנטי במתיקות שאי אפשר לפספס.
מחיר: 219 שקלים, להשיג באתר לילית קוסמטיקס וברשתות הפארם

CERRUTI 1881 REVE DE ROSE (צילום: יח''צ)
CERRUTI 1881 REVE DE ROSE (צילום: יח''צ)

בושם לאישה INFUSION DE GINGEMBRE, פראדה
אחרי הווטיבר, הווניל, השקד והאיריס מגיע תורו של הג'ינג'ר. לקולקציית הבשמים LES INFUSIONS DE PRADA של בית האופנה האיטלקי מצטרף אורח מסקרן ומתובל על מלא. בסל אחד נדחסו ג'ינג'ר, מאסק ומנדרינה ירוקה. הערבוביה הזאת יוצרת ניחוח שעושה הרבה כבוד לג'ינג'ר אך תודות לארומה ההדרית, מתקבל ניחוח מאוזן שנע בין חריף, מתובל ומתוק. בגדול מדובר בבושם שכולו חושניות ארומטית עם נוכחות.
מחיר: 609 שקלים

בושם לאישה INFUSION DE GINGEMBRE, פראדה (צילום: יח''צ)
בושם לאישה INFUSION DE GINGEMBRE, פראדה (צילום: יח''צ)

בושם לאישה GOLDIE, סטיב מאדן
ברשת האופנה סטיב מאדן משיקים לראשונה בושם לנשים. הופעת הבכורה של הבושם הפרחוני כוללת כוכבים כמו גרדניה, ציפורן ויסמין שמבטיחים ערוגת פרחים באקסטרים. הניחוח הפרחוני זוכה לטוויסט תודות לתבלין הציפורן שמספקת ארומטיות מתובלת ושוברת את המתיקות ומאזנת אותה. התוצאה: בושם חושני, פרחוני בחריפות מעודנת
מחיר: 299 שקלים, להשיג ברשת סטיב מאדן וברשתות הפארם

בושם לאישה GOLDIE, סטיב מאדן (צילום: יח''צ)
בושם לאישה GOLDIE, סטיב מאדן (צילום: יח''צ)

בושם לאישה Herdae iris, ל'אוקסיט'ן
לסדרת הבשמים Herdae iris מצטרף בושם חדש כשחקן חיזוק. הבושם שמגיע בגרסת או דה טואלט מבטיח ניחוח בעוצמות מעודנות. בבקבוק הקלאסי מככבים ברגמוט, עלי ריבס, לימון, עשבי בר, איריס פלידה, קטורת, אמבר ומאסק. כל ההרמוניה הזאת יוצרת ניחוח פרחונית שמקבל הפעם טאצ' של חמימות וחריפות לצד ארומה פרחונית, מעודנת ורעננה.
מחיר: 259 שקלים, להשיג ברשת ל'אוקסיט'ן

בושם לאישה Herdae iris, ל'אוקסיט'ן (צילום: יח''צ)
בושם לאישה Herdae iris, ל'אוקסיט'ן (צילום: יח''צ)

בושם לאישה Barénia, הרמס
מותג היוקרה הצרפתי מצרף לחבורה הנחשבת עוד בושם. גם כאן כמיטב המוסרת תקבלי ניחוח עוצמתי ואלגנטי. בתפריט תגלי שושן פרפר, עץ אלון ופצ'ולי מולקלורי. הניחוח הפרחוני מתאזן תודות להופעת האורח של האלון שמעניק טון עצי ששובר את המתיקות והחמימות. מדובר בניחוח אלגנטי, פרחוני ומתוק שמתאזן אך עדיין מפגין נוכחות.
מחיר: 690-510 שקל, להשיג בלעדית ברשת אפריל

בושם לאישה Barénia, הרמס (צילום: יח''צ)
בושם לאישה Barénia, הרמס (צילום: יח''צ)

בושם יוניסקס CASAMORATI LEVAR DEL SOLE, קאסאמורטי
מותג בשמי הבוטיק והנישה היוקרתי CASAMORATI (קאסאמורטי) האיטלקי, משיק בימים אלה בושם יוניסקס יוקרתי שתוכלו לחלוק יחד. הבושם שמגיע בריכוז גבוהה כולל רשימה מכובדת של מרכיבים בהם: תפוח, תפוז, ורד, לימון, ברגמוט, הל, שושנת העמקים, יסמין, סיגלית, אזוב אוק, בנזואין, מאסק, קרמל, פצ'ולי ופולי טונקה. במבחן התוצאה מתקבל ניחוח אלגנטי, עמוק ויוקרתי בעוצמות שלא הכרנו.
מחיר: 1,080 שקלים, להשיג באתר ובחנויות בוטיק היוקרה BEYONDSKIN

CASAMORATI LEVAR DEL SOLE, קסמורטי (צילום: יח''צ)
CASAMORATI LEVAR DEL SOLE, קסמורטי (צילום: יח''צ)

בושם יוניסקס Juliette has a gun EX VETIVER
גם מותג בשמי הנישה Juliette has a gun דואג לכם לניחוח משותף. כדי ששניכם תוכלו להתעטף בו בכיף דחסו שלושה סוגי וטיבר, מאסק, ברגמוט ואמברוסקו. במבחן התוצאה תגלו שמדובר בניחוח שלוקח אתכם לסיור מודרך ביער עמוס בצמחים וארומה של פירות הדר. כל הגן הבוטני הזה יארגן לכם ניחוח כולו רעננות הדרית ומקפיצה. הוא אמנם שייך לז'אנר הרעננים אבל אל תטעו בו לרגע. הוא לא ימהר להתפוגג.
מחיר: 499 שקלים

Juliette has a gun EX VETIVER  (צילום: יח''צ)
Juliette has a gun EX VETIVER (צילום: יח''צ)

בושם לגבר Homme Anniversary XERJOFF, קסרז'וף
מותג בישום הנישה היוקרתי משיקה או דה פרפיום אלגנטי לגברים. כאן מדובר בבושם שצועק יוקרה החל מהמארז, הבקבוק המעוצב והניחוח הייחודי. ב"מלון הבוטיק" היוקרתי מתארחים מוס לימון, ברגמוט, טרגון, תפוז פולי טונקה, וניל, שרף ופירות מסוכרים. הניחוח המתעתע צועק יוקרה, אלגנטיות וגבריות. למה מתעתע? כי לצד מתיקות מעודנת, תצוץ ארומטיות הדרית ומתובלת. השילוב הזה יוצר ניחוח סופר עוצמתי, אלגנטי וגברי שנשאר ונשאר.
מחיר: 1,665 שקלים, להשיג באתר ובחנויות בוטיק היוקרה BEYONDSKIN

בושם לגבר Homme Anniversary XERJOFF, קסרז'וף (צילום: יח''צ)
בושם לגבר Homme Anniversary XERJOFF, קסרז'וף (צילום: יח''צ)

בושם לגבר VERSACE EROS ENERGY, ורסאצ'ה
בית האופנה האיטלקי מצרף בושם חדש למשפחה. לסדרת ה EROS מצטרף או דה פרפיום סופר עוצמתי. לבקבוק שכולו שמש השתחלו ברגמוט איטלקי, תפוז דם, ליים, לימון, אשכולית ומנדרינה, פלפל ורוד, דומדמניות, ענבר ואלון. ערימת המרכיבים יוצרת ניחוח עוצמתי, רענן, הדרי עם מתיקות שלא משתלטת. גם כאן תגלה שהוא לא ממהר לעזוב.
מחיר: 419 שקלים

בושם לגבר VERSAC EROS ENERGY, ורסאצ'ה (צילום: יח''צ)
בושם לגבר VERSAC EROS ENERGY, ורסאצ'ה (צילום: יח''צ)

בושם לגבר EAU D’OMBRÉ LEATHER, טום פורד 
מעצב העל טום פורד משיק גרסה חדשה לניחוח האהוב משנת 2018. כאן תקבל ניחוח עור דומיננטי ועמוק. בבקבוק נוטף השיק נרשמה נוכחות של וניל, הל, זנגביל ועור. מרכיב העור הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות. כאן הוא בא במידה מדויקת. התוצאה המתקבל היא ניחוח בעל נוכחות, מתובל ומחוספס כזה שקשה לפספס ולא יעזוב כל כך מהר.
מחיר: 440 שקלים ל-50 מ"ל

בושם לגבר EAU D’OMBRÉ LEATHER, טום פורד (צילום: יח''צ)
בושם לגבר EAU D’OMBRÉ LEATHER, טום פורד (צילום: יח''צ)

בושם לגבר BOSS Bottle Absolu, הוגו בוס
הבושם החדש לגבר חותם וסוגר סדרה של שלושה בשמים. גם כאן מתכתב הבושם עם חבריו לטרילוגיה והוא מספק ניחוח ברי על מלא. בבקבוק הקשוח והאפל מככבים מרכיבים כמו גלדני שמספק ארומה של עור, קטורת, פצ'ולי, ארז, מור ודאוונה (שילוב של ליקריץ וקפה). רגע לפני שאתה נכנס לסרטים נסביר שבגדול זה מבטיח שתקבל עוד ממה שאתה כבר אוהב לקבל מהמותג הגרמני. הניחוח הדומיננטי והגברי משלב מתיקות מעודנת לצד חריפות מעושנת. וכן, גם הוא ינהל איתך קשר ארוך.   
מחיר: 449 שקלים

בושם לגבר BOSS Bottle Absolu, הוגו בוס (צילום: יח''צ)
בושם לגבר BOSS Bottle Absolu, הוגו בוס (צילום: יח''צ)

בושם לגבר A*Men Fantasm Eau de parfum sensuelle, מוגלר
מעצב העל טיירי מוגלר אחראי על לא מעט בשמים אייקוניים. עכשיו מגיע תור הגברים שבחבורה עם בושם דומיננטי ונוכח. הניחוח החריף, המעושן עם קמצוץ המתיקקות נוצר תודות לשילוב של ברגמוט, פלפל ורוד קריר, פצ'ולי, קקאו ושוקולד מריר. לא להכנס לסרטים- בתכלס קיבלת בושם שהוא צועק גבריות, אלגנטיות ונוכחות.
מחיר: 489 שקלים

A*Men Fantasm Eau de parfum sensuelle, מוגלר (צילום: יח''צ)
A*Men Fantasm Eau de parfum sensuelle, מוגלר (צילום: יח''צ)

בושם לגבר Speed Legends, אקס ניהילו 
מותג בשמי הנישה היוקרתיים אקס ניהילו (Ex Nihilo) משיק בושם או דה פרפיום לגבר. בבקבוק החתיך מתאכסן ניחוח סופר עוצמתי שכולל תופינים כמו: ברגמוט, מנדרינה, פלפל ורוד, דומדמניות שחורות, מרווה, וטיבר, פולי טונקה וענבר. התזה מהבושם תציף אותך בניחוח גברי, ארומטי עוצמתי, אלגנטי ועמוק שילווה אותך לאורך זמן.
מחיר: 1,280 שקלים, להשיג באתר ובחנויות בוטיק היוקרה BEYONDSKIN

בושם לגבר Speed Legends, אקס ניהילו (צילום: יח''צ)
בושם לגבר Speed Legends, אקס ניהילו (צילום: יח''צ)