בריונות ברשתות החברתיות היא תופעה ידועה וכואבת ואף מיותרת. הרשתות החברתיות נותנות דרור להפצת מידע ובהתאם גם להפצת רוע, כפי שנוכחנו לדעת. כנראה שהאזעקה של הטיל מתימן העירה את טובל'ה על הצד העצבני שלה, וזו הגיבה בשבת בבוקר על פוסט של מותג האופנה TULA TULA של המעצבת דניאל מעוז, מותג אופנה ישראלי שפונה לנשים בטווח מידות רחב, שבו מככבות לקוחות לבושות בפריטי המותג, בתגובה ערסית במיוחד. טובהל'ה כתבה: "זה שהבגדים שלך גדולים ומתאימים למידות גדולות לא עושה אותם יפים שבא לקנות אותם, לפי התמונות הלא יפות האלה, לא הייתי מעיזה לקרוא לעצמי מעצבת, אלה אישה בעלת טעם רע,. יש משהו מתריס ומעליב, בבטחון שלך לקרוא לעצמך מעצבת. אבל שבת שלום. כי בניגוד למקצועות אחרים, שצריכים תעודה, כל אחד יכול לקרוא לעצמו מעצב או מעצבת וחבל מאוד".
בתגובה לתגובה ענתה לה דניאל מעוז "תודה על הפידבק. במקרה בוגרת שנקר בהצטיינות, מחזור 2005. מאוד אגרסיבית התגובה שלך, אני לא כ"כ יודעת במה היא מועילה או מה ניתן ללמוד ממנה…"
ובהתאם גם העלתה צילום מסך של ההתכתבות לעמוד הפייסבוק האישי שלה וכתבה: "מכיוון שזה אלים ובוטה ובפנים גלויות, אני מרגישה שלשתוק מול זה זה לא סבבה. אני לא נפגעת, למזלי אני מספיק בוגרת ומנוסה - אבל לא מוכנה לקבל את זה כשיח לגיטימי. שתהיה שבת שלום ושאלה יהיו הצרות שלנו…".
התגובות לא איחרו לבוא. לקוחות המעצבת החלו להציף את הרשת עם תמונות שלהן לבושות בבגדי המותג ותשבוחות, והשיבו לפוסט עם תגובות רבות זועמות מחד ומחזקות את המותג מאידך; "היא בהמה ידועה. בגלל דעיכתה בעולם העיצוב היא כנראה מרשה לעצמה... תתעלי מעליה ותמשיכי להפיץ את הבשורה החשובה שלך ואת הבגדים המעוצבים המהממים האלה. קהל הלקוחות שלך מדבר בפני עצמו...מה שאצלה כנראה כבר לא. אלימות מילולית היא אלימות לכל דבר ויש להוקיע אותה !!" כתבה אורנה. "נראה לי שהלקוחות שמשלמות נמצאות אצלך ולא אצלה אז היא יכולה להמשיך לטנף כמה שבא לה" כתבה טל.
טובהל'ה לא השכילה להבין דבר אחד וזה איך עובדות הרשתות החברתיות. בזכות תגובתה הקשה היא הרימה למותג לא רק את החשיפה אלא גם יצרה עבורו קמפיין ויראלי אורגני של לקוחות שמשתפות. התגובה הזו נבעה כנראה מהבחירה של טובהל'ה להגיב לא על תמונות הקמפיין של המותג אלא על תמונות של לקוחות לבושות בבגדי המותג, מה שנקרא "נשים רגילות". וכולנו זוכרות היטב את אמירתה הבעייתית של טובל'ה משנת 2022 עת סירבה שדוגמניות פלאס סייז יצעדו על המסלול בתצוגת האופנה שלה והצהירה "אני מאוד מעריכה פלאז סייז אבל בתצוגה שלי אני חייבת אותן דוגמניות אמיתיות בכל רמ"ח אבריהן. אני לא אכנע לטרנד הזה", ואחרי העלהום שחטפה הוסיפה "טייס צריך כישורים להטיס מטוס ולא יתנו למישהו בגובה מטר להיות כדורסלן וגם דוגמנית זאת דוגמנית".
ואולי גם צריך להזכיר שפרגון זה דבר נפלא, יפה ובחינם, וזה בסדר לא להתחבר לעיצוב כזה או אחר- אבל לפעמים מוטב לשתוק. תעשיית האופנה הישראלית הולכת ונכחדת משנה לשנה, ויכול להיות שאולי, רק אולי, אם מעצבות היו מפרגנות אחת לשנייה ועובדות יחד לבניית תעשייה חזקה ואיתנה, המצב היה טוב יותר.