למבצע בו חוסל נסראללה ישראל נותנת את השם "סדר חדש". אין ספק שהוא פנומנלי, ואפשר להיות מרוצים מאד מהתוצאות שלו. אצל כל אויבינו רואים בעיות גדולות כפי שסיפרנו לכם עוד בתחזית מהימים הראשונים למתקפת השבעה באוקטובר. נראה שישראל מכוונת גבוה, אך ככל הנראה זה גבוה מדי. כלומר אין ספק שאנחנו מנצחים, ובסוף ישראל תגיע לגבהים חדשים. אבל הדרך לשם תהיה ארוכה מאד, ואנחנו עכשיו רק בתחילתו של שלב עצים של המלחמה, בו נספוג גם מחירים כבדים. יהיה יותר רע לפני שיהיה יותר טוב.

לעוד מאמרים בנושא אסטרולוגיה באתר של עמי גוטמן>>>

שריפות בצפון, סמוך לארי השואג בתל חי (צילום: איתן בוכריץ, כבאות והצלה צפון)
שריפות בצפון, סמוך לארי השואג בתל חי (צילום: איתן בוכריץ, כבאות והצלה צפון)

למרות איך שזה נראה כרגע, לא כל מה שנרצה נשיג. "סדר חדש" לא הולך להיות לפי התכנון שלנו, ואנחנו קצת נאבד כיוון. ישראל לא מצליחה לתרגם את ההצלחות הצבאיות שלה להישגים מדיניים מספיק ברורים. במידה מסוימת להיפך, כיוון שישראל תסבול מלחץ ובעיות בינלאומיות מתגברות. אבל גם אתגרים ביטחוניים לפנינו.

כדאי לשים לב מה קורה כבר מחר (יום א') בבוקר. בשעות אלו כדאי לפקוח עיניים, להיות יותר במוכנות וכוננות. יתכן שזה שלב בו עולים עוד שלב בלחימה, אבל זה בהחלט עלול להיות זמן בעייתי עבורנו, וזה בתוך סתיו שכולו לא יהיה שקט ביטחונית. המכה שהאויב חטף לא מובילה לכניעה, אלא להסלמה. הסתיו שלפנינו הוא השיא שלה, כפי שסיפרנו לכם כבר ב-29.12.2023 בתחזית השנתית של האסטרולוג עמי גוטמן. קראו אותה בינתיים (גם בדיעבד, וגם לגבי החלק שעוד לפנינו). אבל אל תפספסו את התחזית החדשה של עמי גוטמן שתתפרסם כאן בקרוב לכבוד ראש-השנה.

לתחזיות על המלחמה, לחץ כאן>>>

פגיעה ישירה בצפון (צילום: פלאש 90)
פגיעה ישירה בצפון (צילום: פלאש 90)