בין אם אתם מחפשים בידור מוזיקלי או משחק שחמט מורט עצבים, או אפילו מחפשים להשתתף בכמה אירועי ספורט מובילים בעיר, כולל פסטיבל הספורט האלקטרוני המרגש של דובאי, הנה רשימה של אירועים שיהיו בדובאי בחודש יוני.

בלי לשבור את הכיס: המדריך המלא לתחבורה הציבורית באירופה
חדירה לפרטיות? זו הסיבה בגללה חברת תעופה תשקול את נוסעיה

הופעות של אמנים מובילים ולילה של קומדיה

בחודש הקרוב זמרים רבים, מקומיים ובינלאומיים, יגיעו אל דובאי ויופיעו בארנה קוקה-קולה. ביניהם, הלן וורד-ג'קסון, שידועה בתור מי שעושה מופע-מחווה לאדל, תביא את המופע המפורסם שלה לתיאטרון דובאי על ידי QE2 ב-9 וב-10 ביוני. הלן תציג את השירים הפופולריים ביותר של הזמרת זוכת פרס הגראמי, הלן תגרום לכם להשמיע את כל הלילה עם רצועות כגון Hello, Rolling in the Deep, Skyfall ו-2021 מהדורה Easy On Me במהלך הופעה מדהימה של 90 דקות.

הזמר "סימפלי רד" Simply Red, שמכר למעלה מ-60 מיליון אלבומים ברחבי העולם, ולאחר שהגיע למקום הראשון בבריטניה חמש פעמים, עומד להגיע גם הוא ולהופיע על במת קוקה-קולה ב-9 ביוני במהלך ליגת הפדל העולמית. מוזמנים להגיע ולשיר יחד איתו להיטים כמו Money's Too Tight To Mention, Holding Back The Years ו-Sunrise.

DC Events דובאי (צילום: משרד התיירות של דובאי)
DC Events דובאי (צילום: משרד התיירות של דובאי)

אל הליין-אפ המדהים של אמנים מהרשימה מצטרף הדיג'יי ההולנדי ניקי רומרו, שיופיע על בימת ארנת ה"קוקה קולה" ב-10 ביוני. רומרו נמצא בראש המצעדים בסקר 100 התקליטנים המובילים של DJ Mag האחרון, והופיע בכמה מפסטיבלי המוזיקה הגדולים בעולם, כולל Tomorrowland ו-Ultra Music Festival.

מעריצי בוליווד בקהל? תשמחו לדעת שהמוזיקאי הנודע של בוליווד ומלחין השירים המוביל, מיטהון יגיע לדובאי להופעה ב-11 ביוני בארנה קוקה קולה, במהלך המהדורה הראשונה של ליגת הפדל העולמית. באותו ערב יופיעו גם שורה של זמרים פופולריים אחרים כמו Javed Ali, Abhishek Nailwal, Asees Kaur, Vishal Mishra ומוחמד אירפאן.

DC Events דובאי (צילום: משרד התיירות של דובאי)
DC Events דובאי (צילום: משרד התיירות של דובאי)
 

אירועי ספורט בדובאי

למקרה שלא הכרתם, פדל הוא ספורט מחבט פופולרי מאוד בספרד, שצובר פופולריות ברחבי כל העולם. זה למעשה שילוב בין טניס לסקווש. אם אתם בדובאי בחודש הקרוב, אל תפספסו את מהדורת פתיחת ליגת הפדל העולמית, בין ה-8 ל-11 לחודש בארנה קוקה-קולה. התחרות ברמה הבינלאומית תראה 24 שחקנים בדירוג הגבוה ביותר בעולם.

אם אתם מעדיפים ספורט פחות פיזי, אלא יותר מחשבתי – זה בשבילכם: מהדורת הפתיחה של ליגת השחמט הגדולה והראשונה בעולם, המבוססת על זיכיונות, תתקיים בדובאי בין ה-21 ביוני ל-2 ביולי. ליגת השחמט העולמית תתקיים במועדון השחמט של דובאי. במהלך התחרות הזו, האוהדים יקבלו הזדמנות לראות שש קבוצות, המורכבות משישה חברים כל אחת, לתכנן אסטרטגיה ולנוע באופן טקטי על פני הלוח כדי להבטיח שח-מט במהלך משחקים אינטנסיביים.

DC Events דובאי (צילום: משרד התיירות של דובאי)
DC Events דובאי (צילום: משרד התיירות של דובאי)

פסטיבל המשחקים של דובאי

פסטיבל הספורט והמשחקים המיוחל בדובאי כבר כאן! גיימרים, התכוננו למהדורת 2023 של פסטיבל דובאי Esports and Games (DEF), בין התאריכים 21-25 ביוני, במרכז הירידים של דובאי  (DEC), Expo City Dubai. מטרת הפסטיבל היא לחגוג את תעשיית משחקי הווידאו, בידור טכנולוגי אינטראקטיבי ולקדם את מעמדה של דובאי כמרכז עולמי לספורט אלקטרוני וגיימינג.

הפסטיבל יכלול מגוון אירועים, כולל מופע צרכנים אינטראקטיבי, טורנירי esports אזוריים ומשפיענים, כנס עסקי מעורר מחשבה ואירוע נטוורקינג B2B שמחבר בין חברות מכל העולם. הפסטיבל יקיים גם אתGameExpo Summit  המופעל על ידי PG connects אשר ישמש פורום עבור מנהיגים אזוריים לשתף פעולה בדרכים להקפיץ את הצמיחה החזקה בתעשיית המשחקים.