תביעה ייצוגית על סך 2.5 מיליון ש"ח הוגשה אתמול (ראשון) נגד חברת הלואו קוסט איזיג'ט בבית המשפט המחוזי בתל אביב, זאת לאחר שביטלה את טיסותיה ימים בודדים טרם ההמראה במהלך החודש שעבר ועד סוף אוקטובר.

ריקודים ודגלי ישראל ברחובות: זה היעד האקזוטי שתומך בנו
אלה הם חמשת יעדי הטיולים המובילים בעולם לקיץ 2024

בכתב התביעה נטען כי עם פרוץ המלחמה בישראל, החברה ביטלה את הטיסות לישראל וממנה כמו חברות תעופה זרות רבות. לאחר תקופה של מספר חודשים, הודיעה החברה שתחזיר את הטיסות לארץ, ורבים מהישראלים רכשו כרטיסים באתר החברה למספר יעדים באירופה. עם זאת, גם טיסות אלו בוטלו ברגע האחרון על ידי חברת התעופה.

מטוס של חברת איזיג'ט (צילום: רויטרס)
מטוס של חברת איזיג'ט (צילום: רויטרס)

נוסעים רבים שהצטרפו לתביעה הייצוגית טענו כי במהלך החודש שעבר ביטלה חברת התעופה את טיסותיה לאחר המתקפה האיראנית, ופעלה בניגוד לחוק כאשר לא אפשרה לנוסעים מישראל לממן טיסה בחברה אחרת ליעד אליו היו אמורים לטוס, או לחילופין לשלם את הפער הכספי של מחירי הכרטיסים בחברות התעופה השונות כדי להגיע ליעד במועד המתוכנן. 

בעת ביטול הטיסות לישראל בחודש שעבר הודיעה החברה כי "כתוצאה מהמצב המתמשך והמתפתח בישראל, איזי ג'ט קיבלה החלטה להשעות את טיסותיה לתל אביב לשארית עונת הקיץ - עד ה-27 באוקטובר. ללקוחות שהזמינו טיסות בקווים לישראל וממנה עד לתאריך הזה מוצעות אפשרויות הכוללות החזר כספי מלא".