תאילנד היא כנראה המדינה שמציגה את התאוששות התיירות הישראלית המהירה ביותר מאז החלה המלחמה, עד כדי כך שנקבע שיא נוסף. באפריל האחרון ביקרו בתאילנד 24,243 ישראלים - שיא כל הזמנים אי פעם. 

איזיג'ט תפצה את הישראלים? התביעה החדשה נגד חברת התעופה
ריקודים ודגלי ישראל ברחובות: זה היעד האקזוטי שתומך בנו

למעשה, מדובר בזינוק של 36% מול נתוני אפריל אשתקד, אז נכנסו 17,820 ישראלים לממלכה. עוד עולה מנתוני לשכת התיירות של תאילנד בישראל כי ב-4 החודשים הראשונים של 2024 נכנסו לתאילנד 73,173 ישראלים.

מנתוני דו"ח רשות שדות התעופה עולה כי באפריל האחרון מכל יעדי הטיסות שיצאו מנתב"ג, תאילנד הינו היעד שמציג את ההתאוששות המהירה ביותר מאז תחילת המלחמה. במקום ה-2 מולדובה, ואחריה צ'כיה ואזרבייג'ן. מגמה נוספת שעולה מהנתונים היא זינוק בכמות הנוסעים למונטנגרו לעומת אשתקד, וזאת כתוצאה משינוי מפת התיירות ממנה נמחקו מדינות כטורקיה, מרוקו ומצרים.

חוף בתאילנד (צילום: אינגאימג)
חוף בתאילנד (צילום: אינגאימג)

אמרי קלמן, מנכ"ל בטרנובה מסר: "מספרי השיא של ישראלים שיצאו לתאילנד בפסח האחרון הינם חלק ממגמה בה אנו מבחינים מאז תחילת המלחמה הקשה בישראל. הישראלים רואים בתאילנד את המקום האידיאלי לריפוי הגוף והנפש וללקיחת פסק זמן מהאירועים הכואבים. תורמת לכך גם תחושת הביטחון האישי הגבוה בתאילנד ותחושת האחווה ושותפות הגורל בין שני העמים, שקיימו רק באחרונה טקסי זיכרון משותפים לנפגעים ולחטופים שנפגעו בשני הצדדים".