רגע לפני חג שבועות הידוע גם כחג המים, מצאנו לכם את המלונות עם הבריכות והרופטופים הכי שווים בישראל, כי הרי אף חופשה לא מושלמת בלי רביצה בבריכה. אסף בן דב סמנכל שיווק ומכירות מלונות אפריקה ישראל מודה, ״אחת האטרקציות העיקריות בבתי המלון בישראל היא הבריכה. בקיץ רוב הנופשים רצים אליה ישר אחרי ארוחת הבוקר ושורצים בה או לידה שעות ארוכות במהלך חופשתם. כיום בבתי המלון השונים מיקום הבריכה ועיצובה הפך לחגיגה של ממש. מבריכות על הגג (רופטופים) ועד בריכות אינפינטי עוצרת נשימה. אין ספק שאנשים בוחרים היום את המלון גם על פי הבריכה ומה שיש סביבה. כרשת שמנהלת מספר רב של מותגי בתי מלון ועתידה לפתוח עוד מספר בתי מלון בשנים הקרובות אנו שמים דגש גדול עוד בשלב התכנון על גדול ומיקום הבריכה כאלמנט משלים לחופשה מנצחת״.

בריכת מלון סטאיי בתל אביב (צילום: אסף פינצ'וק)
בריכת מלון סטאיי בתל אביב (צילום: אסף פינצ'וק)

סטאי תל אביב

במלון סטאי תל אביב, מלון עם 120 חדרי אירוח וסוויטות, תמצאו רופטופ עם בריכת אינפיניטי משקיפה לנוף פנורמי מרהיב על הים והסביבה. מלון סטאי תל אביב נמצא בסמוך לכיכר השעון ביפו, מרחק צעדים מחוף הים. מבנה המלון שנשמר מהמאה ה-18, מאפשר למתארחים בו ליהנות מאווירה אותנטית מבלי לוותר על כל הפינוקים. הבריכה שלו, שצופה על חופי הים התיכון, זכתה יותר מפעם אחת להכרה כבריכה היפה בעולם. ואכן השבחים לא הגיעו אליה במקרה. היא פשוט מושלמת, רק קחו בחשבון שצריך להקדים להגיע לשם כדי לתפוס מיטת שיזוף.

הבריכה של פולי האוס תל אביב (צילום: איה בן עזרי)
הבריכה של פולי האוס תל אביב (צילום: איה בן עזרי)

מלון פולי האוס ת"א

מלון פולי האוס הוא יצירת מופת אדריכלית עם היסטוריה של יותר מ-100 שנה המלון הוקם ב-1934 הממוקמת בלב האקשן התל אביבי, על צומת הרחובות נחלת בנימין, שינקין, הכרמל, אלנבי, קינג ג'ורג' והלל הזקן. במלון 40 חדרים ועיצוב הפנים מסובב ראשים בניצוחו של המעצב הנודע כרים רשיד.
הרופטופ - בגג המלון תמצאו בריכה מחוממת הפעילה גם בחורף, ממנה תוכלו להשקיף על תל אביב, לשחות וליהנות מנוף פנורמי של העיר שלא נחה לרגע. קו הרקיע פתוח לפניכם עד הים, ואל תשכחו לטבול באמבט הג'קוזי הזוגי או בסאונה היבשה, ולהזמין משהו טעים לשתות ולאכול מהבר של הרופטופ הסמוך. 

מלון וורט לגון נתניה (צילום: איה בן עזרי)
מלון וורט לגון נתניה (צילום: איה בן עזרי)

וורט לגון נתניה 

במלון VERT לגון, שהעלה את קרנה של נתניה בשנים האחרונות, תמצאו בריכת אינסוף שפשוט לא תוכל לעזוב. תמיד נעים לתפוס שלווה בבריכה, אבל כשהיא משקיפה אל הים – ההנאה כפולה.  מתחם הבריכה כולל בריכה חצי-אולימפית, בריכת ילדים, מרפסת עץ מקורה, מרפסת שיזוף, ומפל קיר בעיצוב ייחודי. במהלך השקיעה תיהנו כאן מקוקטיילים מפנקים שיהפכו את החוויה לקסומה עוד יותר. 

מלון לאונרדו גורדון ביץ' (צילום: איה בן עזרי)
מלון לאונרדו גורדון ביץ' (צילום: איה בן עזרי)

מלון לאונרדו גורדון ביץ'

במלון האורבני לאונרדו גורדון ביץ' מרשת מלונות פתאל, הממוקם במרכז תל אביב, גילנו רופטופ מקסים עם בריכת שחייה מאורכת, ממנה נשקף נוף מרהיב של הים התיכון מצד אחד ושל העיר ללא הפסקה, מהצד השני. ב-ROOFTOOP ממוקמים 2 ברים מעוצבים, בהם תוכלו ליהנות מתפריט בשרי עשיר ומפנק, שייקים וקוקטיילים ייחודיים ומפתיעים, פינות שיזוף וסתלבט.

מלון בוטניקה (צילום: איה בן עזרי)
מלון בוטניקה (צילום: איה בן עזרי)

מלון בוטניקה

במלון בוטניקה מרשת מלונות פתאל, הממוקם במושבה הגרמנית בחיפה, לרגלי הגנים הבהאיים תוכלו ליהנות ממתחם בו שני ROOFTOOP'S מפנקים שעוצבו בקפדנות תוך תשומת לב ושימת דגש על כל הפרטים הקטנים. באחד תמצאו שם בריכת אינפיניטי המשקיפה לגנים לבהאיים, מיטות שיזוף, פינות ישיבה וסנייק בר. ברופטופ השני תמצאו מגה בר עם כסאות, כורסאות ישיבה סביב שולחנות. התפריט בבר מותאם למקום ולאווירה וכולל מנות קרות וחמות מוקפדות, מבית מטבחו של שף המלון חיים דיין, מגוון של משקאות קלים, חריפים, יין, בירה וקוקטיילים ייחודיים אשר נבנו על ידי מיקסולוג מומחה, בהשראת הגנים הבהאים ומתכתבים עם תורת הצמח עליה מושתת קונספט המלון.

אוריינט (צילום: יחצ ישרוטל)
אוריינט (צילום: יחצ ישרוטל)

אוריינט

מלון אוריינט ירושלים מקבוצת מלונות Isrotel Exclusive ממוקם בבניין שעבר תהליך שימור במרכז המושבה הגרמנית הציורית, בסמוך למתחם התחנה, גן הפעמון ושכונת משכנות שאננים. גולת הכותרת של המלון היא  בריכה חיצונית הממוקמת על הגג ומציעה נוף כל נקודות העניין החשובות של העיר. לצד הבריכה היפהפייה, נמצאת מסעדת אוריינט טופ היוקרתית.

מלון בראשית (צילום: אסף פינצ'וק)
מלון בראשית (צילום: אסף פינצ'וק)

בראשית

במלון בראשית מקבוצת מלונות ישרוטל, המשתרע על פני כ-50 דונמים, יש לא מעט חדרי משפחה עם בריכה אישית שזכו לפופולריות, אך הפעם אנחנו דווקא נגיד מילה טובה על הבריכה המרכזית של המלון. בריכה שהיא פנינת המלון, היא מחוממת ואף זכתה בתואר "הבריכה היפה בעולם", ממנה נהנים האורחים מנוף מדברי.