בסוף השבוע נפתח לקהל פארק המים "ימית 2000" בחולון. הפארק משתרע על כ-70 דונמים ניתן ליהנות ממגוון בריכות, מגלשות מים ואטרקציות לילדים, בהן מגלשות מרוץ, מגלשות גבוהות - היי ספיד, מגלשה עם מסלול אבובים ומגלשת סופר קמיקזה, מתחם "עולם הילדים" בצורת לוויתן הכולל, מפלי מים, משטחי הזתה, מגלשות לקטנטנים, משאבות שעשוע ובריכת פעוטות.

הפארק מציע גם מתחם ספא הכולל 5 בריכות ג'קוזי בטמפרטורות שונות, חמאם תורכי, סאונות יבשות ורטובות, מרפסת שיזוף ומנוחה. מתחם מקורה הכולל בריכת גלים סוערת, פטריית מים, דליים מתהפכים בהפעלה עצמית, בריכת ערבול, תותחי מים, תעלת סחף, שעשועי מים, 26 מגלשות אקסטרים חדישות, מגוון רחב של בריכות: בריכה אולימפית, בריכת גלים בריכת פעוטות מוצלת בסגנון טרופי ועוד. 

השנה הורחבו בפארק האזורים המוצלים, שכוללים מתחם אוכל מוצל המשתרע על 1000 מטרים. בנוסף, תוגברו מערכי האבטחה והניקיון.

מתחם מגלשות (צילום: באדיבות ימית 2000)
מתחם מגלשות (צילום: באדיבות ימית 2000)

פארק המים המימדיון

גם פארק המים המימדיון פתח בסוף השבוע את עונת הרחצה. המימדיון, שנמצא בפארק הירקון בצפון תל אביב, הוא חלק מקבוצה שמפעילה את ה"לונה פארק" וה"סופרלנד".

בפארק המים יש מגוון מגלשות, בהן: מגלשת סללום, מגלשת מטאור, סייד ווינדר, מגלשות אבובים. כמו בריכת קאנטרי, בריכת שחיה, בריכת הרפתקאות, בריכת גלים ובריכת פעוטות. לצדן יש את עולם הילד עם שלל אטרקציות לקטנטנים.