חברת התעופה היוונית Bluebird Airways החלה להפעיל בסופ"ש את הטיסות שלה לאי היווני קוס.

במהלך החודש תפעיל החברה 4-5 טיסות שבועיות בקו תל אביב-קוס. החל מתחילת יולי ועד סוף חגי תשרי, תפעיל חברת התעופה טיסה יומית לאי.

קוס הפך בשנים האחרונות לאי אהוב עבור הישראלים המחפשים חופשה משפחתית סטייל טורקיה, בזכות מלונות "הכל כלול" שמשלבי בתוכם גם פארקי מים. דוגמאות פופולריות, שכבר כבשו את הלב של התייר הישראלי, הן מלונות רשת KIPRIOTIS רשת מלונות BLUE LAGOON ומלון הדגל מהטובים ביוון ASTIR ODYSSEUS.

האי היווני קוס, שמשתייך לאיי הדודקאנס בים האגאי, מציע מגוון מוקדי עניין לתיירים. רבים מהם נמצאים בעיר העתיקה של קוס, שמציעה רחובות צרים, חנויות ובוטיקים. כמו כן, את מצודת האבירים שנמצאת ממש בכניסה לנמל קוס.  מלבד עתיקות, האי ידוגע בחופים הקסומים שלו.

Kos, Greece (צילום: אינגאימג')
Kos, Greece (צילום: אינגאימג')

כרגע "קווי חופשה" משווקת חבילות למלונות האי הכוללות טיסה, העברות ונציג ביעד במחיר של החל מ- 379 יורו לחופשה של 4 לילות במלון KIPRIOTIS VILLAGE.

מקווי חופשה נמסר כי האי קוס הוא בחירה אולטימטיבית עבור משפחות ישראלית המחפשות חופשה VALUE FOR MONEY שלרוב לא ניתן להשיג ביעדים אחרים. האי משלב את היופי של יוון עם ריזורטים המאפשרים חופשה בלי ארנק. אנחנו שמחים לראות את הביקושים הגבוהים לחופשה בקוס לחודשי הקיץ וערוכים לתת מענה לכל ביקוש באמצעות הגברת הטיסות של Bluebird Airways לעד.