כשאנחנו רגע לפני יולי אוגוסט והבהלה לטיסות, קשרי תעופה וטריפ שילד משיקות מוצר חדש שיענה לחשש של ישראלים רבים שחוששים לסגור חופשה באי ודאות שהמדינה שלנו נמצאת בה כרגע. 

במסגרת שיתוף פעולה בלעדי בן החברות, הושק "קשרי פלוס" - מוצר חדש הכולל כיסוי מפני ביטול טיסה מכל סיבה עד 48 שעות לפני החופשה. 

"קשרי פלוס" יאפשר למעשה לקבל החזר כספי בגין ביטול מכל סיבה ביוזמת הלקוח עד 48 שעות טרום החופשה. וזאת עבור כל הטיסות, חופשות, טיולים מאורגנים שנסגרו דרך קשרי תעופה.

את הביטוח הייחודי, שייעלה 35 דולר לנוסע, ניתן יהיה לרכוש באתר החברה בעת ביצוע הזמנה און ליין או בהזמנה טלפונית. בנוסף, ניתן יהיה לרכוש אותו גם אצל סוכני הנסיעות המשווקים את מוצרי החברה במעמד ההזמנה או עד 5 ימים לאחר ביצוע ההזמנה ובתנאי שנותרו לפחות 15 ימים למועד החופשה. 

ניר מזור, סמנכ"ל שיווק בקשרי תעופה: "החשש המובן של הצרכנים, במיוחד בתקופה זו, משיבוש בתוכניות החופשה העלה את הצורך לאפשר גמישות מרבית בהזמנת חופשה כמה שניתן סמוך למועד החופשה. מדובר בשיתוף פעולה שנתפר היטב למידות של קהל לקוחתנו שמתכנן את הטיסות והחופשות שלו לקיץ ולחגים. אנחנו מברכים על כך שחברה בעלת מוניטין מוכח בתחום כמו 'טריפ שילד' נתנה בנו את האמון לייצר מוצר ייעודי ובלעדי עבור הלקוחות שלנו". 

מחברת טריפ שילד נמסר: שיתוף הפעולה שלנו עם קשרי תעופה כחברה קמעונאית וסיטונאית יחד בתחום התיירות , הינו מהלך חשוב ומבורך מאוד שמייצר הזדמנויות חדשות בשוק ואנו בטוחים שזה יאפשר לקהל הישראל לחזור לטוס לנפוש בחול בקלות ובביטחון."