בחג השבועות (14-15.6) יארחו במשתלות יגור את REWINE, פסטיבל היין של הצפון במתחם הפסטיבלים של המשתלות, במתחם מקיימים מידי שנה את פסטיבל טעם הטבע ועוד עשרות אירועים גדולים. "דווקא עכשיו זה הזמן לחזק את הייקבים בקו האש ולארח אותם בפסטיבל היין REWINE, לבוא להתנתק קצת, לשתות יין, לאכול טוב ולפזז ברחבה, כי החיים חזקים מכל דבר". 

שבועות בדרכים: המדריך המלא לטיולים בחג

במקום "הכל כלול" בטורקיה: החלו טיסות ישירות לאי קוס

פסטיבל היין REWINE  שהוקם במאי 2022 מתוך כוונה לגוון את הבילויים בעמק יזרעאל. ההפקה הראשונה של המותג המצליח הייתה בניצוחם של טל גורלי ורואי יסלוביץ במתחם בת הגלבוע בחג העצמאות 2022, מיד עם סיום הקורונה. מאז הצטרפו לחבורה גם עמית שושן, אלמוג שושן, ועופר מניס ויחד קיימו שמונה אירועי ענק, בלוקיישנים שונים באזור העמק.

פסטיבל היין במשתלות יגור (צילום: מאור אטיאס)
פסטיבל היין במשתלות יגור (צילום: מאור אטיאס)

בחג שבועות הקרוב הם בחרו להשתלט על מתחם הפסטיבלים של משתלות יגור, מאחר והחיבור בין צמחיה, טבע ויין נראה להם טבעי. 

בפסטיבל השנה יתארחו כ-40 יקבים מהארץ ומהעולם, ביניהם: יקבי דלתון, תל שיפון, יתיר, יקבי כרמל, טוליפ, בנימינה, כישור, סנילביץ׳, ברקן בטא, בן דוד, פלך, תבור, לה באום, מייבאך, לוליטה, מאסי האיטלקי, סרטורי, פואורי פורטה. השנה גם תהיה התמקדות מיוחדת ביקבים אשר נמצאים בקו האש ואינם יכולים לארח מבקרים במתחם היקב. 

הפסטיבל יתקיים יומיים רצופים, בשישי ה-14.6 ובשבת ה- 15.6, בין השעות 11:00-18:00. בכל יום יארחו  עשרות רבות של יקבים, שיגישו טעימות יין חופשי. חוץ מהיין, ייהנו המבקרים מאווירת שבועות, כולם בלבן, רחבת ריקודים ענקית, במת הופעות, מגוון פוד טראקים של מנות מגוונות, דוכני אומנים וכמובן אלפי סוגי צמחים שונים.

עלות כניסה לכל אחד מהימים תעמוד על 140-180 שקל. כל מששתף יקבל צמיד וכוס אישית, איתה הוא יוכל לשתות בדוכנים השונים.

ימי שישי ושבת | 14-15.6 | 11:00-18:00
להזמנות ובירורים:  052-4860200, https://bit.ly/REWINEshavuot