אם אתם אוהבים לטייל במסלולים היסטוריים ועדין לא ביקרתם בשביל הכרייה של סנטה ברברה באי סרדיניה, מצאנו לכם הטבה של שלושה לילות חינם באתרי קמפינג וצימרים מקסימים.

שביל הכרייה של סנטה ברברה בסרדיניה משתרך בין דיונות חול, יערות אלונים וצוקים גבוה מעל הים התיכון. הוא גם הולך בעקבות הכורים, ופותח חלק מההיסטוריה של האי האיטלקי היפהפה. השביל נקרא על שמו של הקדוש הפטרון של הכורים, שהגברים היו מתפללים אליו לפני שירדו אל הבורות האפלים. כל אחד מ-30 השלבים של השביל עובר על פני חורבות מכרות וכפרים נטושים, על רקע רצועות חוף יפהפיות.

כדי לעזור למבקרים צעירים להכיר טוב יותר את סרדיניה - מעבר לרביצה בחופים שלה - קרן קמינו מינאריו די סנטה ברברה יצאה במבצע של לינה חינם לבני מתחת לגיל 35 שרוצים לטייל בשביל שאורכו 500 קילומטרים. 

אבל אם אתם מעוניינים לצאת למסע, תצטרכו לפעול מהר, כי הדיל הזה תקף כרגע עד ה-15 ביוני, ויתחדש שוב רק בין ה-15 בספטמבר ל-31 בדצמבר 2024.

שביל הכרייה של סנטה ברברה מחולק ל-30 שלבים באורך ממוצע של 16 קילומטרים, אם אתם עושים את כולו, הטיול יכול לקחת לכם כחודש.

הקרן מציעה רק שלושה לילות לינה חינם לכל מטייל, אבל זה בהחלט מספיק כדי לתת למטיילים תמריץ להכרת השביל וגישה לאכסניות ואתרי קמפינג מקסימים, כשארוחת הבוקר כלולה.

כדי להשתתף, תצטרכו לקבל "דרכון הליכון" מאתר CMSB תמורת דמי חבר של 5 אירו. לאחר מכן המטיילים יקבלו אימייל עם שלושה שוברים לשימוש בעת ביצוע הזמנות לאורך השביל, לבחירה מתוך 24 אפשרויות.