הידעתם? ביוון יש יותר מ-6,000 איים כאשר רק 227 מהם בכלל מיושבים. עם זאת, רבים מהתיירים בעולם (וגם אנחנו הישראלים) נמשכים בעיקר לאיים כרתים, רודוס, קורפו, מיקונוס וסנטוריני. אז למה בעצם שלא נבקר באיים נוספים שקטים יותר עם פחות תיירים? המגזין היווני Greek City Times ריכז ופרסם את שלושת האיים הכי משתלמים במדינה, ככה שאולי הגיע הזמן שנכיר גם אותם.

האקרופוליס באתונה נסגר בשל גל החום שפוקד את יוון
ליעד הזה לא ציפיתם: קו הטיסות הישראלי החדש לאירופה

קלימנוס, יוון (צילום: אינגאימג')
קלימנוס, יוון (צילום: אינגאימג')

לפקדה 

האי שכונה על ידי המגזין האמריקאי "פורבס" כ"קאריביים של יוון" , עם חופים וחול לבן, מי טורקיז, טברנות, יערות, מפלים מלונות קטנים וארכיטקטורה צבעונית למבנים. הוא שוכן מול החוף המערבי של יוון, פירוש שמו הוא "לבן", בהתייחס לצבע הצוקים הגבוהים שלו.

-שהות של שבוע בלפקדה תעלה בסביבות 1,156 אירו לאדם (כולל טיסות לנמל המקומי).

@tzatchickie The perfect Greek island for couples in search for blue waters for a 4-6 day trip is Lefkada island 💕 #lefkada #lefkadaisland #tzatchickie #traveltiktok #greece #lefkas #lefkadagreece #greekislands #ionianislands #CapCut ♬ Fun, cute, YouTube, CM(1070783) - Darian

תאסוס 

האי ממוקם בים האגאי הצפוני, והוא ידוע בייצור שמן הזית, הדבש, האגוזים, השקדים והיין (כל אלו אגב מזכרות נהדרות להביא הביתה). בתאסוס תמצאו שילוב מקסים של כפרים מיוחדים, צלילות, מנזרים עתיקים ומוזיאונים מיוחדים. בנוסף, תאסוס הוא גם ביתם של כמה מהאתרים הארכיאולוגיים המרהיבים ביותר ביוון.

-שהות של שבוע בתאסוס תעלה בסביבות 1,066 אירו לאדם.

@my_thassos My favorite places in THASSOS #mythassos #thassos #thassosisland #greece #summer #summervibes #greektiktok #greekislands #thassosgreece #giola #skalapotamia #metaliabeach #alikibeach #sea #views #kefalogourna #θασος ♬ Feels Like Summer - Samuel Jack

קלימנוס 

קלימנוס הוא אחד האיים הטובים ביותר ביוון והוא מכיל קו חוף מיוחד והרים רבים. הנמל הראשי של האי הוא פוטהיה, וזהו האזור הפופולרי ביותר באי, עם מבחר רחב של בתי קפה מסבירי פנים, חנויות, מאפיות, מלונות וחופים. עיירות החוף הפופולריות ביותר הן תרמה וגפירה, זאת לצד הכנסיות והטירה מהמאה ה-11 שסביבה הייתה בעבר עיר הבירה העתיקה.

-שהות של שבוע בקלימנוס תעלה בסביבות 1,066 אירו לאדם.

@isa.elli1 #greece #kos #bootstour #kalymnos #holiday ♬ sonido original - Chavo RucosMúsica