החופש הגדול ממש מעבר לפינה ומשפחות רבות מתכננות כבר איך ייראה הנופש השנתי שלהם. לקראת מסות הנופשים, המלונות מציעים מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות, כדי להשאיר את הקטנטנים ואת בני הנוער עסוקים במהלך החופשה. בעוד בעבר מלונות רבים היו מסתפקים בלפתוח חדר ייעודי לילדים עם פעילויות יצירה, היום הקהל דורש הרבה יותר - ולצד חדרי ה"קלאב המסורתיים, אפשר למצוא מלונות משפחתיים שהקימו חדרי גיימינג מפוארים, מתחמי נינג'ה - ואי אפשר בלי האטרקציה האולטימטיבית בקיץ - פארק מים ליד החדר. הנה 5 מלונות, שייבטיחו שלא תשמעו את המשפט "אמא, משעמם לי".

מתחם פורטנייט, מלון וורט אילת (צילום: איה בן עזרי)
מתחם פורטנייט, מלון וורט אילת (צילום: איה בן עזרי)

מלון VERT באילת 

מלון VERT, מרשת מלונות אפריקה ישראל, מציע לא פחות משלושה מתחמים שונים לפעילויות לילדים ולנוער. מה תמצאו שם: מועדון נוער Play Zone - מתחם המשחקים לבני הנוער מגילאים 10 ומעלה. המתחם כולל: מתחם לחובבי הסוני פלייסטיישן עם פורטנייט, פיפה ועוד.
קסדות VR - ערכת מציאות מדומה של חברת SONY – באמצעותה תכנסו למשחק לעולם המים – צלילה עם כרישים, החלל – משחקי חלליות. שולחנות מגע ענק FUNKEYPLAY - הכולל מערכת משחקים סגורה למשחקים חברתים בין 2-6 שחקנים, הוקי אויר, משחקי שולחן, פליפר ועוד במתחם יש גם מכונות משחקים ARCADE בתשלום.
שעות הפעילות: פתוח כל ימות השבוע משעה 11:00-19:00

מועדון נמשים לילדים - גם לקטנים מציע מלון וורט פעילות בשעות היום. פעילות מועדון הילדים מותאמת לקשת גילאים וכוללת פינות יצירה, מגוון משחקים, תחרויות ועוד. בכל יום מתקיימות במועדון סדנאות יצירה מקוריות, והילדים זוכים לחזור הביתה עם מזכרת מהחופשה.
שעות פעילות: 10:30-13:00 / 14:00-18:00 - ילדים עד גיל 6 מוזמנים בשמחה אך חייבים בליווי הורה.

קיר טיפוס - במלון יש גם קיר טיפוס לפעילות אתגרית, בו אפשר לבלות בתקופת הקיץ.
ימי פעילות: ימי שני: 10:00-14:00, ימי שישי ושבת: 10:00-14:00

פארק נינגה, מלון המלך שלמה  (צילום: יח''צ ישרוטל)
פארק נינגה, מלון המלך שלמה (צילום: יח''צ ישרוטל)

מלון המלך שלמה

מלון המלך שלמה הוותיק מציע ממלכת ילדים שמתפרשת על פני 300 מ"ר (ממוזגים) של הרפתקאות ופינות הפעלה לילדים, פינות משחקים ויצירה, סדנאות, סרטים, מחשבים ועוד. צוות מדריכים מנוסה שעבר הכשרה קפדנית, מלווה את הבילוי של הילדים בממלכה, בזמן שההורים נופשים , לילדים הגדולים יותר מחכה חדר מולטימדיה עדכני, הכולל עמדות משחקים: אקס-בוקס, פלייסטשיין VR, ועוד. חלל חדשני, מאובזר ומהנה, בו אף אחד לא מפריע לטורנירים עם החברים במהלך כל החופשה.
פנינת הממלכה הוא ה-NINJA KING – מתחם נינג'ה חדשני ומרהיב,  לילדים ונוער מגיל 6, המתארחים במלונות ישרוטל באילת. במתחם מתקנים מתקדמים ומאתגרים התורמים לחוויה פיזית מאתגרת ומהנה.

המופע WOW (צילום: רועי ברקוביץ)
המופע WOW (צילום: רועי ברקוביץ)

מופע WOW 2024 – רויאל גארדן

כדי לגרום לתעסוקה גם בשעות הערב, ברויאל גארדן ממשיכים גם השנה עם המופע WOW. המופע הייחודי בבימויו של חנוך רוזן, עולה בקיץ הזה במופע חדש מתקיים כל ערב בתיאטרון ישרוטל אילת, הממוקם במלון רויאל גארדן. המופע מעניק ערב בלתי נשכח של צחוק, דמיון ופלאים, ערב שבו עגלת ההפתעות של מיקלה פטוצ'יני פיקולו תהפוך לבמה המשוכללת בעולם ועליה הופעה מלאה בהומור, קסמים, להטוטים, ריקודים ועוד הפתעות. הצופים במופע ייהנו ממסע nרתק של דמיון וקסם עם בובות ענקיות, מכונית קסומה, קרוסלה מסתובבת, נגנים בתלבושות מרהיבות, ואקרובטים מעופפים בחוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה.

ספורט ימי, יו קורל ביץ  (צילום: איה בן עזרי)
ספורט ימי, יו קורל ביץ (צילום: איה בן עזרי)

מלון יו קורל ביץ', אילת

עם כניסתכם למלון יו קורל ביץ' אילת מרשת פתאל, תבינו שזה גן עדן לילדים. במלון עובדים תחת הקונספט של פעילויות סביב השעון לילדים ומנוחה להורים. כך למשל תוכלו לרשום את ילדכם לקייטנה המיועדת לילדים, (המחולקת לשלושה חתכי גילאים: 4-7, 8-10, 11-17) ופועלת משעות הבוקר ועד אחה"צ ואז שוב בערב, עם שפע פעילויות מותאמות גיל וצוות מדריכים מיומן שיעניק להורים ראש שקט, זמן איכות עם קוקטיל בבריכה והכי חשוב ילדים מאושרים.
במהלך היום בקייטנה, ייהנו הילדים משלל פעילויות ספורט של המלון - טרפז מעופף (מתקן קרקס ייחודי למלון), חץ וקשת, טורנירים שונים, הפעלות כמו אפייה, בימוי הצגות, מתחמי משחקים עם פעילויות לילדים ונוער ואם ייבחרו, אף יאכלו יחד עם המדריכים צהרים באווירה כיפית ובדיוק כמו שילדים אוהבים. 
לאחר השעה 17:00 הילדים חוזרים להורים ומוזמנים להיפגש עם הצוות להמשך פעילות ערב לפני מופעי הבידור המרכזיים שמיועדים לכלל המשפחה.
כמו כן, המלון מציע קשת פעילויות מפינות צ'יל אאוט מפנקות בחוף הפרטי ובבריכה, דרך מגוון מתקני ספורט ואקסטרים שיוסיפו אקשן לחוויית הנופש, גלשני רוח ומפרשיות, כדורסל, כדור עף, טניס, זומבה, שנורקלים, חץ וקשת, טרפז מעופף, מגרשי ספורט, אטרקציות מים ועוד.

פארק המים יו ספלאש (צילום: איה בן עזרי)
פארק המים יו ספלאש (צילום: איה בן עזרי)

יו ספלאש ריזורט, אילת 

בשל בעיות לוגיסטיות כאלה ואחרות, בארץ אנחנו לא רואים מספיק את הקונספט של מלון עם פארק מים צמוד. אך כמה דקות מהעיר הדרומית תמצאו את יו ספלאש ריזורט - כפר נופש הכולל פארק מים עם מגלשות ומתקנים לכל הגילאים, מועדוני ילדים ונוער, מופעי בידור, ועוד. 
פארק המים יו ספלאש פעיל בעונת הקיץ וכולל מגוון מגלשות ומתקנים לכל המשפחה. בין האטרקציות בפארק תמצאו את הצונאמי, המגלשה הגבוהה ביותר בפארק, או את האנקונדה, שזכתה לתואר המגלשה השובבה ביותר במתחם האקסטרים של הפארק.
הילדים הקטנים יוכלו ליהנות מהאקווה טאוור, מתחם גדול ומרכזי בקונספט "אי המטמון", שכולל 5 מגלשות ומבחר מתקנים נוספים, דוגמת: בריכה בגובה 20 ס"מ, דלי מים מרענן שנשפך לבריכה בכל 5 דקות, אטרקציות מים שונות, דרכי טיפוס, רשתות ועוד.