תייר אמריקאי נמצא מת אתמול (ראשון) בחוף האי היווני מתראקי (ממערב לאי קורפו), האחרון בסדרה של תיירים זרים שנמצאו מתים או דווחו כנעדרים בגן העדן היווני בשבוע האחרון, על פי הרשויות המקומיות.

שרידי האמריקני הנעדר התגלו אתמול בשעות הצהריים על חוף ליד הנמל הישן של האי מתראקי. סיבת המוות לא נמסרה. האיש נראה לאחרונה ביום שלישי בטברנה במתראקי, שם שהה עם חבר יווני אמריקאי. 

החבר התקשר למשטרה לאחר שחזר הביתה ביום חמישי ומצא את דלת הבית פתוחה, האורות דולקים ויחידת המיזוג פועלת, אך לא היה כל סימן לאמריקני הנעדר או למסמכי הזיהוי והנסיעה שלו. מאחר ולמתראקי, שאוכלוסייתו מונה 100 תושבים, הוא אי מיוער בגודל 3.9 קמ"ר, אין בו תחנת משטרה. שוטרי אכיפת החוק מקורפו הוזעקו לסייע בחקירה.

זו הפעם השנייה בתוך שבוע שתייר אמריקאי מדווח כנעדר באיי יוון. ביום ראשון עוד נמשכו החיפושים אחר אמריקאי נוסף, שנעדר מאז יום שלישי בעת שייצא לטייל באי היווני אמורגוס. הנעדר, סגן שריף בדימוס ממחוז לוס אנג'לס, הוא אלברט קאליבט בן ה-59 מהרמוסה ביץ', קליפורניה.

כמו כן, גופת תייר הולנדי, ששמו לא פורסם, התגלתה על ידי כבאים באמצעות מזל"ט. הוא נמצא שוכב עם הפנים כלפי מטה בגיא במרחק של 330 מטרים מהמקום בו נראה לאחרונה הולך. על פי החשד, חלק מחמשת התיירים הנעדרים מתו לאחר שטיילו בטמפרטורות גבוהות.

ב-9 ביוני, ד"ר מייקל מוסלי, אושיית טלוויזיה וסופר בריטי ידוע, נמצא מת באי סימי. חוקר מקרי המוות הגיע למסקנה כי הוא מת בסביבות ה-5 ביוני, זמן קצר לאחר שיצא לטיול על פני שטח סלעי ומסוכן.