"רואים זינוק בביקושים ליעדים הקרובים", אמר מנכ"ל ארקיע עוז ברלוביץ, במסיבת עתונאים לרגל השקת קמפיין לקראת חופשת הקיץ 2024.

את הקמפיין החדש של חברת ארקיע מובילה הקומיקאית ליטל שוורץ, תחת המסר ״רוצים חו״ל - עושים חו״ל״. את הקמפיין ילווה ביצוע חדש לשיר ״אמור שלום״ של ההרכב המוזיקלי שוקולד מנטה מסטיק, אותו כתב אהוד מנור (על שמו של המשורר נקרא אחד ממטוסי החברה), הלחין ועיבד מתי כספי .

בארקיע צופים הקיץ גידול של כ-25% במספר הנוסעים לעומת התקופה המקבילה אשתקד. "ארקיע תטיס בקיץ הקרוב למעלה מחצי מיליון נוסעים", ציין ברלוביץ, על רקע ההתנהלות בתקופה המאתגרת הנוכחית.

מנתוני רשות שדות התעופה על נמל התעופה בן גוריון, עולה, כי בחודש מאי חל זינוק של למעלה מ-30% בהיקף הטסים בארקיע והצפי בחברה הוא להמשיך תנופת הצמיחה על רקע פריחת חופשות ההתאווררות.

ברלוביץ הזכיר, כי השנה האפשרויות לחופשות בתוך ישראל הצטמצמו לנוכח המשך הלחימה בצפון. "הקו הצפוני כיום לחופשות הוא באזור הכנרת", הוא הסביר – "הקיץ טורקיה בחוץ וזה אומר שכ-2.5 מיליון נוסעים נגרעו מהקווים לטורקיה וחלקם פונים ליעדי נופש אחרים".

בנוסף, על רקע המלחמה המתמשכת וחוסר הוודאות, הוא מעריך שישראלים רבים מעדיפים לצאת לחופשות התאווררות ליעדים קצרים. "ישראלים רוצים לצאת ליעד, שבעת הצורך יוכלו לשוב ממנו מהר לארץ", הוא הסביר עוד.

עינת יונגר כרמלי, סמנכ"לית שיווק ודיגיטל בארקיע: ״בקיץ 2024 הוספנו יעדים חדשים, ותגברנו את היעדים המובילים שלנו כדי לספק מענה לישראלים שרוצים וצריכים להתאוורר. מחכה לנו קיץ עמוס במהלכו חצי מיליון ישראלים יטוסו עמנו, נטיס את חברי הנבחרת האולימפית למשחקי האולימפיאדה בפריז 2024 וזה לא הכל״.

ליטל שוורץ לצד הקמפיין החדש (צילום: דוברות ארקיע)
ליטל שוורץ לצד הקמפיין החדש (צילום: דוברות ארקיע)

כשטורקיה בחוץ, יוון עולה 

בקיץ הקרוב החברה צפויה להטיס למעלה מחצי מיליון נוסעים, גידול של 25% לעומת תקופה מקבילה. עם הפסקת הטיסות לאיסטנבול, ארקיע רשמה עלייה בטיסות לאיי יוון, כשהאי המוביל הינו קורפו ואחריו רודוס, כרתים, מיקונוס וקוס. ארקיע זיהתה עלייה של 30% בביקוש לטיסות לאתונה לעומת אשתקד, ואחריה בטומי, אמסטרדם ורומא. עוד נרשמה עלייה של 42% בביקושי החבילות של ארקיע, כש-53% מההזמנות היום מתבצעות בצורה ספונטנית, מה שמעיד על כך שהישראלים מעדיפים להזמין סמוך למועד הטיסה, וליעדים קלילים וקרובים כמו איי יוון, וכל זה במחירים משתלמים ואטרקטיביים. 

ארקיע מפעילה טיסות ל-27 יעדים בינלאומיים וביניהם, אתונה, אמסטרדם, בטומי, ברצלונה, זנזיבר, כריתים, מיקונוס, קורפו, קוס, קלמטה, ורודוס. במאי האחרון הודיעה ארקיע על חכירת מטוס בואינג 737-700 שמצטרף החודש לצי החברה,.