במלון קרלטון תל אביב, במרפסת מושלמת שמשקיפה על חוף הים התיכון, נפתח מחדש ה-CONTENTO.

הבר, שמושך אליו כל קיץ חובבי שקיעות ואלכוהול, מציע מקומות ישיבה באוויר הפתוח עם מוסיקה ואווירה משוחררת. הבר מציע מגוון קוקטיילים, בירות, יין ומשקאות לא אלכוהוליים. מי שעומדת מאחורי תפריט האוכל של CONTENTO, היא השפית ליאור אוחיון, בוגרת "מאסטר שף".

קונטנטו, אוכל של השפית ליאור אוחיון (צילום: זבוב סטודיו)
קונטנטו, אוכל של השפית ליאור אוחיון (צילום: זבוב סטודיו)

המנות שהיא יצרה קלילות ומתאימות לבילוי ערב על הבר. בין המנות החדשות ניתן למצוא: חלת ליאור המוגשת לצד צלחת מטבלים ; טאקו 3 ביסים פריכים עם קרם אבוקדו, סביצה דג ים, בצל מוחמץ ותלתלי בצל ירוק; סשימי אינטיאס עם פרוסות אבטיח, סלט מרענן, קשיו ובולגרית; סלט דג תאילנדי עפ מלפפון, קולורבי , כוסברה, נענע, פטרוזיליה, בזיליקום, פרי הדר, פאף של אורז שחור, דג ים קונפי ורוטב תאילנדי חריף. כמו כן, סלט בוראטה, צ'יפס פולנטה, נאמס טופו, רביולי דלעת ערמונים ברוטב חמאת מרווה, דג קונפי וקרם ארטישוק ירושלמי.

Contento Bar  (צילום: דוד מויאל)
Contento Bar (צילום: דוד מויאל)

השותפות בין מלון קרלטון תל אביב לבר השקיעות Contento כוללת את: רועי וולנרמן, עמית זנזורי, בראל אדם, בן אור ביטון והשפית ליאור אוחיון. ה-Contento צפוי לארח בחודשים הקרובים מגוון אירועים ופעילויות, כגון הופעות מוזיקה חיה, מסיבות וארועים מיוחדים, מה שמוסיף שכבה נוספת של ריגוש ובידור לחוויית החוף.