תקרית חמורה בבריטניה: בתקשורת הבריטית דווח כי ביום שישי האחרון שלושה נוסעים מבוגרים על כיסא גלגלים סורבו לעלות על טיסה של חברת התעופה איזיג'ט בנמל התעופה בלפסט שבצפון אירלנד, כאשר המטוס עזב יחד עם המזוודות שלהם.

שיא נוסעים מתחילת המלחמה: כך תתחמקו מהתורים בנתב"ג
חיסכון משמעותי: כל מה שאתם חייבים לדעת לפני החופשה הבאה

אחת מהן הייתה ליז ויר, נוסעת בריטית בת 73, שהאשימה את חברת הלואו קוסט באפליה ואומרת שהיא מצפה לקבל פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לה, ופירטה אודות התקרית ל"טלגרף" הבריטי.

ויר סיפרה כי לאחר ששלחה את המזוודות בצ'ק אין היא הגיעה פיזית אל מול המטוס שחנה ליד הטרמינל, עם זאת, היא ראתה שהדלתות כבר נסגרו והמטוס החל לנוע. באותו רגע, ויר טענה כי נופפה וצרחה לעבר הטייס, שהניד לדבריה את ראשו לשלילה בזמן שהמטוס עזב את השער והחל לנוע לכיוון מסלול ההמראה. 

מטוס של חברת איזיג'ט (צילום: רויטרס)
מטוס של חברת איזיג'ט (צילום: רויטרס)

ויר טוענת שהגיעה מוקדם לטיסה מביתה כדי לבצע את הצ'ק-אין בזמן ולהגיע לשער מוקדם. "חיכינו שכולם יעלו למטוס וחשבנו שאנחנו הבאים בתור לעלות, אבל אז הזיזו את המדרגות מהמטוס וסגרו את הדלתות", סיפרה, "כל האנשים על כיסא גלגלים נשארו מאחור, איך עוד אפשר לקרוא לזה אם לא אפליה?".

לאחר התקרית איזיג'ט העלתה את הנוסעים שנשארו מאחור לטיסה חלופית מאוחר יותר באותו היום. מאיזיג'ט נמסר בתגובה: "אנו מבצעים בירורים עם צוות הקרקע בנמל התעופה כדי להבין מדוע קרה דבר כזה. אנו מצטערים מאוד על התקרית ונפתח בחקירה לבירור נסיבות המקרה".