עם פתיחת עונת הקיץ והעלייה במספר הטיסות היוצאות, רשות שדות התעופה הודיעה כי רשת המסעדות האסייתיות "צ'וקה מטבח אסייתי" זכתה במכרז להפעלת מסעדה אסיאתית בדיוטי פרי של טרמינל 3. רשת "צ'וקה" מצטרפת לרשת בייקר בייקרי, אשר תפתח גם היא שני בתי קפה באולם הנוסעים היוצאים של טרמינל 3, רשת קפה קפה שתפעיל את המסעדה החלבית באזור ההסעדה שבמרכז הדיוטי וכן רשתות מוזס, וטאטי. חברת צ'וקה תחל מיד בעבודות הבינוי של מקום השירות וצפויה להפעיל את המסעדה תוך חודשים ספורים. 

"צ'וקה" הינה רשת לממכר מזון אסייתי בפריסה ארצית, המפעילה סניפים בשיטת מזון אסייתי איכותי מהיר, זמין ובמחירים נוחים וזאת לצרוך מתן מענה מהיר בלוקיישנים ובמקרים בהם התנועה גבוהה ומהירה. הנוסע יפגוש בסניף תפריט המשלב בין מנות אסייתיות קלאסיות, סושי ומנות מוקפצות. 

היום (24.6) צפויה רשות שדות התעופה להוציא מכרז נוסף להפעלת שני בתי קפה באולם היוצאים ובאולם הציבורי (שחקים) בטרמינל 3. הזוכה במכרז צפוי להחליף את חברת "אילנס", אשר מפעילה את בתי הקפה נכון להיום. בהתאם למדיניות שקבעה רשות שדות התעופה במסגרת מכרזי ההסעדה החדשים, המחירים בהם ימכרו מוצרי המזון גם במסגרת מכרז זה יהיו זהים למחיר בו הם נמכרים ברשת בתי הקפה בשוק המקומי ובנוסף, בכל בית קפה ימכרו חמישה מוצרים הנכללים ב"סל המוצרים הבסיסי" שקבעה רש"ת ובכלל זה מים מינרלים שמונה שקלים (חצי ליטר)  וקפה הפוך או קרואסון גדול ב-12 שקלים בלבד.

היום, יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-58,200 נוסעים ב-348 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות. בסך הכל יצאו היום כ-29,700 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל כ- 28,500 נוסעים.