חברת התעופה "איתיחאד איירוויס" היא בין חברות האיסה הבודדות שלא הפסיקו את טיסותיהן לארץ בעקבות אירועי 7 באוקטובר והמלחמה. החברה המשיכה להפעיל את הקו בין ת"א לאבו דאבי באופן רציף, וכעת, לאור הביקוש הגבוה בקרב ישראלים שגילו נאמנות לטיסות של החברה לאבו דאבי וליעדי המשך במזרח, החליטה הנהלת החברה להגביר את התדירות של הקו.

על פי נתוני רש"ת במהלך מאי 2024 הטיסה איתיחאד 7,235 נוסעים במתכונת של 4 טיסות שבועיות, רק 15% פחות בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד שבוצעה במתכונת של טיסה יומית. 

החברה, המיוצגת בישראל על ידי ממן אוויאיישן, תחזור להפעיל את הקו, החל מה- 3 באוגוסט, במתכונת של טיסה יומית במקום ארבע טיסות שבועיות כפי שהיה עד כה. מטוסי האיירבס A320 (158 מקומות) והאיירבס A321 (196 מקומות) ימריאו לחילופין מנמה"ת זייד בשעה 09:45 וינחתו בתל אביב בשעה 12:25. הטיסה מתל אביב תמריא בשעה 14:45 ותנחת באבו דאבי בשעה 18:55. הטיסות היומית כבר מעודכנות במערכות ההזמנות השונות של סוכני נסיעות.

לאחרונה צוטט מנכ"ל איתיחאד איורוויס אנטונלדו נבס כי במסגרת יישום אסטרטגיית הצמיחה שהוא מוביל  בכוונתו לעבור להפעיל עד סוף השנה את כל היעדים המרוחקים עד 4 שעות טיסה מנמל התעופה אבו דאבי, במתכונת של טיסה דו יומית ולא מן הנמנע שישראל תהיה חלק מהתוכנית. 

לדברי רן פולק, מנהל הפעילות של איתיחאד איירוויס בחברת ממן אוויאישן, נציגת אתיחאד איירווייס בישראל, "אנו חווים ביקושי שיא לטיסות חודשי הקיץ וחודשי החגים, מרביתם בקרב נוסעים המבקשים לטוס עם איתיחאד ליעדי המשך בניהם בנגקוק, פוקטו, בומביי דלהי, מאלדיביים וסרי לנקה". עוד מציין רן כי מעבר לחווית הטיסה הייחודית שמציעה , הערך המוסף שמביאה איתיחאד לנוסע הישראלי היא תכנית קונקשנים מעולה במסגרתה כל הרוכש כרטיס טיסה ליעד המשך יוכל להנות מעד שני לילות באבו דאבי במלונות 3/4 כוכבים על חשבון החברה".