לאחר שאירח מפונים מתחילת המלחמה, מלון "קדם" הנמצא במורדות יערות הכרמל, פותח את שעריו שוב לאירוח, כמלון למבוגרים בלבד.

לרגל הפתיחה, המלון יציע תפריט חדש בבריכה, הכולל קוקטליים מרעננים שיוגשו על בר הבריכה, ותפריט אוכל איכותי לצדו. וכיאה לתקופה, המלון מתרענן, ומציע גם לינה וגם חבילות ספא יומיות מפנקות עם שימוש במתקני המלון, כולל הבריכה.

מלון "קדם", הוא מלון בטבע - מלון נופש ובריאות חווייתי המשלב את הסביבה הקרובה כחלק אינטגרלי מחוויית נופש ייחודית אותה הוא מציע לאורחי המלון. המלון מציע מגוון חדרי אירוח מסוגים שונים (עסקים, סוויטות מפנקות ועוד) ופועל בכל חודשי השנה; במהלך הקיץ מתפקד כמלון נופש קיצי ובחורף מתפקד כמלון אינטימי ומפנק עם אווירה רומנטית ציורית.

האגף המרכזי בשטח של כ- 4,000 מ"ר כולל חדר אוכל המגיש תפריט ייחודי, בר בורגר הצופה לנוף, לובי, דלפק קבלה, בר, בריכה קטנה, מתקני ספא, חדרי טיפולים, חדר כושר, וכ- 61 חדרי אירוח וסוויטות. 

מלון קדם (צילום: סמפלקס 360)
מלון קדם (צילום: סמפלקס 360)

המלון מפעיל ספא וחדרי טיפולים של אסתטיקה רפואית, לצד סדנאות לגוף ולנפש. בקומת הספא הוקמו במלון סאונה יבשה, סאונה רטובה וחמאם תורכי לשימוש אורחי המלון. תפריט הטיפולים בספא, כולל טיפולים לגוף ולנפש ממזרח ולמערב, תפריט עשיר בו כל אחד יוכל למצוא את הטיפול המתאים לו. כמו כן ניתן להגיע לימי כיף יומיים בספא, כולל טיפול וחדר למנוחה.

המלון מציע חבילת ספא לאורחים מבחוץ הכוללת: עיסוי זוגי, 55 דקות לכל אחד, ארוחת בוקר ושימוש במתקני המלון.
מחיר לאמצע שבוע: 920 שקל לזוג. מחיר לסופ"ש: 1,020 שקל לזוג.

מחיר ללילה בחודש יולי: אמצע שבוע: החל מ-900 שקל לזוג בתאריכים נבחרים, על בסיס לינה וארוחת בוקר. סופ"ש: החל מ-1,400 שקל לזוג, על בסיס לינה וארוחת בוקר.