בשבוע שעבר נוסעים יהודים שטסו דרך נמל התעופה היתרו בלונדון, גילו שחלק מעובדי צוות האבטחה עונדים תגים עם דגל פלסטין. חלקם מיהרו כמובן להתלונן על כך לגורמים רשמיים בנמל התעופה. 

הבוקר הטלגרף הבריטי מפרסם, שעל פי גורמים רשמיים בהית'רו, הסיבה לענידת הדגלים - לטענת צוותי האבטחה - היא "כדי ליידע את המטיילים שהם מדברים ערבית".

במהלך נסיעתו ב-26 במאי, תהה נוסע יהודי מדוע מותר לחבר צוות לענוד את התג הפוליטי המפלג לאחר שמשך את תיקו לבדיקה ביטחונית שניה על ידי עובדת העונדת תג של דגל פלסטין. ולמרות שנאמר לנוסע שאסור לצוות ללבוש פריטים דתיים או פוליטיים, נאמר לו שענידת הסיכה לא הפרה את הכללים, מכיוון שהיא נועדה "לציין שעובד דובר שפה או ניב מסוים מאזור מסוים".

"אנחנו יכולים לאשר שאף צוות הית'רו לא יכול ללבוש פריטים לאום, דת או פוליטיקה בזמן שהוא נמצא בתפקיד כחלק מהסטנדרטים האחידים שלנו. היוצא מן הכלל הוא שאם אדם דובר שפה או ניב מאזור מסוים כשפה משנית, יהיה נוכח דגל המייצג את האזור או המדינה המסופק על ידי הית'רו", הייתה תגובת מחלקת שירות הלקוחות של הית'רו הרשמית.

קרוליין טרנר, מנהלת UKLFI, אמרה כי ההסבר "מנוגד לאמונה", והוסיפה כי אנשים יניחו שהצוות הוא תומכי פלסטין על רקע הסכסוך המתמשך בעזה בעקבות התקפת חמאס ב-7 באוקטובר. עוד היא הוסיפה: כל נוסע שרואה את איש צוות הביטחון עונד דגל פלסטין היה מניח שזה היה שם כדי להצביע על תמיכתו במדינה לפלסטינים, או בפעולות חמאס, וזה עשוי גם להעיד על אנטיפתיה שלו ליהודים ולישראלים. ההשפעה של צוות הביטחון עונד את הדגל היא יצירת סביבה מאיימת, עוינת ופוגענית עבור יהודים ותומכי ישראל".