בשבועות האחרונים חברות לואו קוסט רבות בוחרות לא לפעול מישראל בשל "חוסר בביקוש", ובכך גורמות לעלייה במחירי כרטיסי הטיסה ליעדים רבים באירופה. לצד גל "הבורחים", אנחנו מגלים נקודת אור אירופאית, כאשר חברת אייר אירופה, חברת התעופה השלישית בגודלה בספרד, מחליטה להגביר פעילות בקו ישראל מדריד. 

ההחלטה של החברה לעלות מ-5 טיסות שבועיות למדריד (ראשון עד חמישי), ל-7 טיסות שבועיות, תיכנס לתוקף החל מה-5.7. מה שאומר, שהטייל הישראלי יזכה לשתי טיסות נוספות, גם בימי שישי ושבת. כל הטיסות שהחברה מציעה הן בשעות: 16:00 המראה מתל אביב נחיתה ב 20:20 במדריד ובחזור המראה ב-8:30 ממדריד ונחיתה ב-14:20 בתל אביב.

חברת תעופה הספרדית מפעילה טיסות פנים ובינלאומיות ליעדים שונים ברחבי אירופה, אמריקה ואפריקה. אייר אירופה, שהוקמה בשנת 1986, גדלה והפכה לאחת מחברות הפופולריות בספרד, המציעה צי מטוסים מודרני ומגוון רחב של שירותים כדי לתת מענה להעדפות מטיילים שונות.

מחלקת הביזנס באייר אירופה (צילום: יח''צ)
מחלקת הביזנס באייר אירופה (צילום: יח''צ)

אחת מנקודות החוזק המרכזיות של אייר אירופה היא רשת הנתיבים הענפה שלה, המקשרת בין ערים מרכזיות ויעדי תיירות פופולריים, מה שהופך אותה לבחירה נוחה עבור נוסעים עסקיים ונופש. חברת התעופה ידועה בתמחור התחרותי שלה, מה שהופך את הנסיעות האוויריות לנגישות לקהל רחב יותר.

מעבר טיסה למדריד, לחברה יש טיסות קונקשיין ליעדים עם המתנה של כשלוש שעות עצירה, כמו בואנוס איירס, קורדובה, סאו פאולו, לימה, קיטו גווויאקיל (אקוודור), מונטיוידאו (אוורוגאוי) ואסונסיון (פראגוואי). חוץ מהיעדים הללו, החברה מציעה גם טיסות המשך עם המתנה ארוכה יותר, של לילה בו תוכלו לגלות את מדריד, כמו הוואנה, קנקון, בוגוטה, פנמה, פונטה קאנה וסנטו דומינגו, מיאמי וניו יורק.

כל הטיסות האלו לדרום ומרכז אמריקה, פופולריות בעיקר לקהל הטיילים הישראלי, אשר נתקעו מאז המלחמה עם היצע נמוך מידי של טיסות לאחר שטורקיש וחברות נוספות הפסיקו לטוס לארץ.

ביזנס באייר אירופה (צילום: מיטל שרעבי)
ביזנס באייר אירופה (צילום: מיטל שרעבי)

ביזנס במטוס דרימליינר חדיש

כל הטיסות מהארץ למדריד של החברה מתבצעות במטוס דרימליינר בואינג 787. למעשה אייר אירופה הם היחידים שטסים עם דריימליינר על הקו הזה, מה שמעלה את הביקוש לטיסות שלהם, בעיקר אצל אנשי עסקים שרוצים ליהנות מטיסה מפנקת בביזנס. אל הנוחות מצטרפת גם כדאיות כלכלית, לכל מי שיכול להרשות לעצמו, כי למעשה החברה מציעה נסיעה בביזנס (הלוך חזור) למדריד במחיר שמתחיל ב-750$.

המחיר האטרקטיבי הוא דרך טובה למשוך גם נוסעים מזדמנים, שתמיד עברו את השורות הקדמיות והמרווחות בקדמת המטוס ופנטזו שיהיה להם מספיק כסף כדי לטוס ברווחה, בטח בטיסה שאורכת כ-5 שעות. מאחר והטיסה היא בדרימליינר, הביזנס של אייר אירופה מאוד מפנק. יש בו מושב מרווח אותו אפשר להוריד עד שכיבה מלאה, במדף שלצדו תמצאו גם שמיכה וכרית, קיט עם מוצרים היגיינים. נוסעי הביזנס גם נהנים מ-WIFI, טלוויזיה עם סרטים, סדרות ומוזיקה. מלבד הנוחות, הכרטיס כולל גם ארוחה מלאה, משקאות אלכוהולים, משקאות קלים ועוד. כמובן שהטיסה בביזנס גם מקנה כניסה ללאונג' של החברה ובידוק מהיר.