עבור חלקנו, שליחת מזוודה לבטן המטוס היא ביג נו נו ולכן אנחנו מקפידים לדחוס את כל הדברים טרולי. אבל בנסיעות ארוכות יותר, האופציה הזאת לעיתים לא קיימת ואנחנו נאלצים להיפרד מהמטען היקר ללבנו.

כי ברגע שהתיק יצא מהידיים שלנו, אנחנו אף פעם לא יודעים באיזה מצב נקבל אותו, או אם בכלל במקרים נדירים. גם אם נניח שהוא לא ילך לאיבוד או יפגע בכל דרך בעזרת המזל הטוב שלנו, יש לנו בכל זאת דרכים לוודא שהוא לא יעבור הרבה תלאות בדרך אלינו. כך מסתבר, על פי עובדת המטפלת במזוודות בשם רחל באצ'ה. 

השטן אוכלת פראדה: ביקרנו בבית הקפה של מותג העל בלונדון

לאן טסים עם הילדים? 5 יעדים מושלמים לחופשת הקיץ

באצ'ה, המתגוררת בארה"ב, מרבה לשתף בחשבון ה-TikTok שלה טיפים לטסים, באחד מהם היא הסבירה מדוע עדיף לבחור במזוודה עם 4 גלגלים מאשר עם 2 גלגלים. היא מסבירה שבהתאם לציוד הקיים, מטפל אחד יזרוק את התיקים לאזור ההחזקה של המטוס בעוד שמטפל אחר יסדר את כולם בפנים, כדי שיוכלו להתאים שם כמה שיותר - הכל תלוי במזל. אבל כדי להעביר את התיקים מהכניסה לחלק האחורי, התיקים יהיו, לדבריה, "מגולגלים / נזרקים. אז אם לתיק שלך יש 4 גלגלים, הוא מתגלגל. אם לתיק שלך יש 2 גלגלים, הוא ייזרק".

@rachel.bacha Also you can scoot around on four wheeled bags. So for that reason alone they are superior #luggagehandler #suitcaseseries #rampagent #ramprachel #traveltiktok ♬ Music For a Sushi Restaurant - Harry Styles

אם נתקלתם בעבר במזוודה עם גלגלים שבורים, אתם בוודאי עושים בראש את החישוב שככל שיש יותר גלגלים הסיכוי שהם יפגעו הוא גבוה יותר, אך כנראה שבמקרה הזה שיטת העבודה של צוות הקרקע דווקא פועלת לטובתינו. בכל מקרה, מניסיון של שנים, בדרך כלל מזוודות 4 גלגלים פשוט נוחות יותר לתפעול.